DSpace Repository

Anàlisi de les principals dificultats que es troba una estudiant de Mestre de Primària durant la realització d'un projecte interdisciplinari d'Educació Plàstica a les Pràctiques III

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Mas Inocentes, Carla
dc.date.accessioned 2019-08-02T08:06:07Z
dc.date.available 2019-08-02T08:06:07Z
dc.date.created 2019-05-17
dc.date.issued 2019-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5889
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract El Treball Final de Grau que es presenta a continuació és un estudi de cas, en concret una autoetnografia, sobre un projecte d’art que es porta a terme durant les pràctiques III a una escola de Vic amb infants de cicle superior. L’objectiu principal d’aquest treball és analitzar les principals dificultats encarades durant la realització de la intervenció, així com intentar donar-hi un sentit. Per portar a terme aquesta recerca s’ha realitzat una anàlisi de les dades recollides en un diari, en el qual s’han anotat els episodis importants que s’han viscut com a dificultats durant les pràctiques. La investigació ha permès evidenciar que les principals dificultats encarades a l’hora de dur a terme un projecte interdisciplinari d’art, es troben relacionades amb la identitat o rol que ha d’adquirir l’estudiant en pràctiques, la implementació del projecte a l’aula i l’avaluació de l’art i la creativitat. es
dc.description.abstract The final degree project presented here is a case study, specifically an autoethnography, about an art project that take place during the thirds practices at a Vic school with the ten to twelve-years old students. The main objective of this project is to analyse the main difficulties encountered during the performance of the intervention, as well as giving them a sense. In order to carry out this research an analysis of the data collected in a diary has been carried out, in which the most important episodes that have been experienced as difficulties during the practices have been written. Research has shown that the main difficulties encountered in carrying out an interdisciplinary art project are related to the student’s identity or role in the practices, the execution of the project in the classroom and the evaluation of art and creativity. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 57 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Expressió plàstica -- Ensenyament es
dc.subject.other Etnologia es
dc.subject.other Educació primària es
dc.title Anàlisi de les principals dificultats que es troba una estudiant de Mestre de Primària durant la realització d'un projecte interdisciplinari d'Educació Plàstica a les Pràctiques III es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics