dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya |
|
dc.contributor.author |
Forga Martel, Maria |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-30T18:41:56Z |
|
dc.date.available |
2020-09-30T18:41:56Z |
|
dc.date.created |
2020 |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.isbn |
9788409179442 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/6279 |
|
dc.description.abstract |
Maria Forga Martel (Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya) ofereix una
detallada proposta per a la inclusió de la perspectiva de gènere en els estudis de
comunicació, una disciplina que tradicionalment agrupa a tres subdisciplines: el
periodisme, la comunicació audiovisual i la publicitat i les relacions públiques. Les
tres, si bé tenen molts punts coincidents, també tenen objectius ben diferents i Forga
Martel realitza un exercici de posada en comú dels reptes de les tres subdisciplines
sense deixar de presentar propostes específiques per a cadascuna d’elles. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
50 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.publisher |
Xarxa Vives d'Universitats |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Comunicació |
es |
dc.subject.other |
Igualtat entre els sexes |
es |
dc.subject.other |
Universitats -- Personal |
es |
dc.title |
Comunicació: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/report |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |