Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació |
|
dc.contributor.author |
Gallach López, Núria |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-11T11:46:09Z |
|
dc.date.available |
2020-12-11T11:46:09Z |
|
dc.date.created |
2020-05 |
|
dc.date.issued |
2020-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/6372 |
|
dc.description |
Curs 2019-2020 |
es |
dc.description.abstract |
Aquest Treball Final de Grau consta d’un Pla de Màrqueting sobre l’empresa de moda Desigual, el qual es basa en llançar una col·lecció de moda sostenible per dona la primavera/estiu del 2021, juntament amb iniciatives que ajudin a contribuir amb el medi ambient. Desigual és una empresa la qual des dels últims anys està perdent moltes vendes degut a la seva competència, que és capaç d’oferir tendències a preus baixos. És per això que actualment, Desigual busca noves oportunitats de negoci i ampliar el seu target.
L’objectiu del Pla de Màrqueting doncs, és llançar una col·lecció de moda sostenible per obrir-se a nous mercats i acostar-se més a la seva competència, ja que aquesta ja ofereix des de fa uns anys col·leccions sostenibles i Desigual perd molt avantatge al respecte. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
196 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Disseny de moda |
es |
dc.subject.other |
Moda -- Aspectes ambientals |
es |
dc.title |
Pla de màrqueting: desigual llança una col·lecció càpsula de moda sostenible per dona (primavera/estiu 2021) |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple