DSpace/Dipòsit Manakin

Pla de màrqueting: desigual llança una col·lecció càpsula de moda sostenible per dona (primavera/estiu 2021)

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Gallach López, Núria
dc.date.accessioned 2020-12-11T11:46:09Z
dc.date.available 2020-12-11T11:46:09Z
dc.date.created 2020-05
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6372
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract Aquest Treball Final de Grau consta d’un Pla de Màrqueting sobre l’empresa de moda Desigual, el qual es basa en llançar una col·lecció de moda sostenible per dona la primavera/estiu del 2021, juntament amb iniciatives que ajudin a contribuir amb el medi ambient. Desigual és una empresa la qual des dels últims anys està perdent moltes vendes degut a la seva competència, que és capaç d’oferir tendències a preus baixos. És per això que actualment, Desigual busca noves oportunitats de negoci i ampliar el seu target. L’objectiu del Pla de Màrqueting doncs, és llançar una col·lecció de moda sostenible per obrir-se a nous mercats i acostar-se més a la seva competència, ja que aquesta ja ofereix des de fa uns anys col·leccions sostenibles i Desigual perd molt avantatge al respecte. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 196 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Disseny de moda es
dc.subject.other Moda -- Aspectes ambientals es
dc.title Pla de màrqueting: desigual llança una col·lecció càpsula de moda sostenible per dona (primavera/estiu 2021) es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques