DSpace/Dipòsit Manakin

Un model d'institucionalització de l'Aprenentatge Servei a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Pedagogia
dc.contributor.author Bassaganya Rico, Clàudia
dc.date.accessioned 2022-12-19T11:27:31Z
dc.date.available 2022-12-19T11:27:31Z
dc.date.created 2022-10-21
dc.date.issued 2022-10-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7144
dc.description Programa de Doctorat: Innovació i Intervenció Educatives es
dc.description.abstract La tesi té per objectiu general dissenyar una proposta de model d’institucionalització de l'Aprenentatge Servei a la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Per fer-ho, la recerca recull la veu de tots els agents imprescindibles de l’Aprenentatge Servei: L’estudiantat, el professorat, les entitats i centres educatius, la institució i la veu de persones expertes. Per dissenyar el recull de les veus i crear els instruments de recollida de dades, el marc conceptual es trena a partir de tres dinamismes: la Responsabilitat Social de la Universitat, el concepte d’Aprenentatge Servei i la institucionalització de l’Aprenentatge Servei a la Universitat. Les aportacions de la recerca són: un Pla d’Acció Estratègic per desenvolupar el procés d’institucionalització a la UVIC-UCC i un Pla Formatiu. La recerca parteix d’un enfocament sociocrític situant el mètode de l’estudi de cas i el mètode de recerca participativa i col·laborativa com l’accent d’aquesta investigació. es
dc.description.abstract The thesis general aim is to design a proposal for a Service-Learning institutionalization model at University of Vic – Central University of Catalonia. To do this, the research collects the voice of all the Service-Learning essential agents: the students, the teachers, the institutions and the educational centres, the organisation and the skilled person voice. To design the collected voices and to create data collection instruments, the conceptual framework is woven from three dynamisms: the Social Responsibility of the University, the Service-Learning concept and the Service-Learning institutionalization at the University. The study contributes to a Strategic Action Plan to develop the institutionalization process in UVIC-UCC and a Training Programme. The research arises from a socio-critical approach that places the case study method and the participatory and collaborative research method as the focus of this study. Keywords: Service-Learning, Social Responsibility of the University, institutionalization model, UVIC-UCC. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 381 p. es
dc.language.iso cat es
dc.publisher Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya cat
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Aprenentatge Servei es
dc.subject.other Universitats -- Responsabilitat social es
dc.subject.other Model d’institucionalització es
dc.subject.other Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya es
dc.title Un model d'institucionalització de l'Aprenentatge Servei a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya es
dc.type info:eu-repo/semantics/doctoralThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es
dc.contributor.director Carrillo, Isabel
dc.contributor.director Soler i Mata, Joan

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques