DSpace/Dipòsit Manakin

Creació i campanya de llançament d'un pos flagstore experiencial i d'entreteniment de la marca Magnum enfocat a l'empoderament de les dones

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Bosch Ponsa, Èrica
dc.contributor.author Garet Argila, Aina
dc.contributor.author Resina Sánchez, Maria
dc.date.accessioned 2023-01-11T10:37:06Z
dc.date.available 2023-01-11T10:37:06Z
dc.date.created 2022-05
dc.date.issued 2022-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7153
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract A la societat d’avui en dia, la qual està força influenciada pel masclisme, moltes dones no se senten a gust o segures en diversos espais, especialment en aquells compartits amb homes. A partir d’aquesta vivència que patim sovint, podem observar que actualment manquen espais dedicats únicament per aquest gènere, en els que aquestes se sentin protagonistes i segures i, el més important, on puguin gaudir de temps a soles o bé amb amigues. Per aquest motiu, Magnum vol oferir una experiència única als seus usuaris aprofitant aquesta falta d’espais a la societat i complementant la seva estratègia amb el valor social de l’empoderament de la dona a través d’un POS flagstore experiencial i d'entreteniment, un espai dedicat principalment a les dones millennials. Per aquest motiu, l’objectiu d’aquest projecte de final de grau, presentat a través de l’agència que hem creat; Moon Agency, és aportar aquest nou valor social a través d’una nova forma de comunicació i consum a Magnum. A partir d’aquí, neix Mondo, oferint un nou servei a les dones a través d’un espai en què se sentin empoderades, lliures i segures. Gràcies a Mondo, Magnum es posicionarà en el Top of Mind de les usuàries, creant un vincle entre el target i la marca amb l’objectiu d’aconseguir que la marca es converteixi en lovemark. Per altra banda, aquest projecte també consta del pla de comunicació i màrqueting de la campanya de llançament de Mondo, el nou POS Flagstore Experiencial i d’Entreteniment per tal de donar a conèixer el nou espai i d’impactar correctament al públic desitjat. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 661 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Xocolata -- Indústria i comerç es
dc.subject.other Dones es
dc.subject.other Comunicació es
dc.subject.other Campanyes publicitàries es
dc.title Creació i campanya de llançament d'un pos flagstore experiencial i d'entreteniment de la marca Magnum enfocat a l'empoderament de les dones es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques