Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació |
|
dc.contributor.author |
Bosch Ponsa, Èrica |
|
dc.contributor.author |
Garet Argila, Aina |
|
dc.contributor.author |
Resina Sánchez, Maria |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-11T10:37:06Z |
|
dc.date.available |
2023-01-11T10:37:06Z |
|
dc.date.created |
2022-05 |
|
dc.date.issued |
2022-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/7153 |
|
dc.description |
Curs 2021-2022 |
es |
dc.description.abstract |
A la societat d’avui en dia, la qual està força influenciada pel masclisme, moltes dones no se senten a gust o
segures en diversos espais, especialment en aquells compartits amb homes. A partir d’aquesta vivència que patim
sovint, podem observar que actualment manquen espais dedicats únicament per aquest gènere, en els que
aquestes se sentin protagonistes i segures i, el més important, on puguin gaudir de temps a soles o bé amb
amigues.
Per aquest motiu, Magnum vol oferir una experiència única als seus usuaris aprofitant aquesta falta d’espais a la
societat i complementant la seva estratègia amb el valor social de l’empoderament de la dona a través d’un POS
flagstore experiencial i d'entreteniment, un espai dedicat principalment a les dones millennials.
Per aquest motiu, l’objectiu d’aquest projecte de final de grau, presentat a través de l’agència que hem creat; Moon
Agency, és aportar aquest nou valor social a través d’una nova forma de comunicació i consum a Magnum. A
partir d’aquí, neix Mondo, oferint un nou servei a les dones a través d’un espai en què se sentin empoderades,
lliures i segures. Gràcies a Mondo, Magnum es posicionarà en el Top of Mind de les usuàries, creant un vincle entre
el target i la marca amb l’objectiu d’aconseguir que la marca es converteixi en lovemark.
Per altra banda, aquest projecte també consta del pla de comunicació i màrqueting de la campanya de
llançament de Mondo, el nou POS Flagstore Experiencial i d’Entreteniment per tal de donar a conèixer el nou espai
i d’impactar correctament al públic desitjat. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
661 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Xocolata -- Indústria i comerç |
es |
dc.subject.other |
Dones |
es |
dc.subject.other |
Comunicació |
es |
dc.subject.other |
Campanyes publicitàries |
es |
dc.title |
Creació i campanya de llançament d'un pos flagstore experiencial i d'entreteniment de la marca Magnum enfocat a l'empoderament de les dones |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Texto completo de este documento
Registro sencillo
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons