DSpace/Dipòsit Manakin

El treball col·laboratiu entre docents

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Marsó Gispert, Carlota
dc.date.accessioned 2023-01-12T13:28:09Z
dc.date.available 2023-01-12T13:28:09Z
dc.date.created 2022-05
dc.date.issued 2022-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7161
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract L’escola és el reflex de la societat, d’una societat cada vegada més canviant i diversa. Dins el marc de la inclusió, els centres educatius han d’estar preparats per compartir respostes educatives ajustades a la diversitat d’alumnat que en forma part. Les figures claus per fer-ho, són els docents, a partir del desenvolupament col·lectiu de diferents pràctiques educatives inclusives, les quals tindran gran impacte en la vida dels infants. Partint d'aquesta base, l’actual recerca pretén identificar i analitzar diferents moments on es produeixen processos de col·laboració entre docents, centrant-se principalment en el treball en xarxa, la codocència i el lideratge compartit. Gràcies als professionals d’un centre educatiu públic, d’Infantil i Primària, a través de l’instrument del qüestionari i del desenvolupament d’un grup de discussió, s’analitzen els ítems proposats, que permeten el plantejament de millores respecte als processos de col·laboració entre docents. es
dc.description.abstract School is the reflection of society, of an ever-changing and diverse society. Within the framework of inclusion, schools must be prepared to share educational responses adapted to the diversity of students who are part of it. The key figures in doing so, are teachers, based on the collective development of different inclusive educational practices, which will have a major impact on children's lives. Related to this, the current research aims to identify and analyze different moments in which collaboration processes take place between teachers, focusing mainly on networking, coteaching and shared leadership. Thanks to the professionals of a public school, Kindergarten and Elementary, using as an instrument the questionnaire and the development of a discussion group, the proposed items are analyzed, which allow the approach of improvements with regard to the processes of collaboration between teachers.
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 74 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Atenció a la diversitat es
dc.subject.other Lideratge en l'educació es
dc.subject.other Ensenyament -- Treball en equip es
dc.title El treball col·laboratiu entre docents es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques