Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries
dc.contributor.author De Palau i Comamala, Joel
dc.date.accessioned 2023-02-01T11:56:35Z
dc.date.available 2023-02-01T11:56:35Z
dc.date.created 2022-05
dc.date.issued 2022-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7181
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract Aquesta memòria està dotada del material necessari per conèixer a fons el projecte Samsara. Per això hi trobarem els següents apartats: una breu introducció, els objectius, el desenvolupament del projecte, el resultat obtingut i la conclusió. A la introducció hi haurà detallats els antecedents i les bases del videojoc, seguit pels objectius degudament classificats. A l’apartat del desenvolupament, s’hi esmentarà tant aspectes tècnics com la metodologia i els processos necessaris per construir l’aventura gràfica. Pel que fa als resultats, hi podrem trobar algunes captures del videojoc i una discussió, mentre que a la conclusió es podrà identificar quins punts dels objectius s’han solucionat i què s’hauria pogut optimitzar, així com propostes de millora per un futur. Per últim, en aquest document també hi ha adjuntat un material addicional, necessari per entendre i posar en context el projecte. Aquest és fruit d’una història fictícia que posa com a centre de la qüestió el concepte Samsara, conegut com el cicle de mort i renaixença, segons la cultura hindú, el qual defensa que el futur de la persona està en mans de les accions que aquests executen durant la seva vida: el karma. Una vegada l’individu mor, el subjecte reencarnat hereta el karma de la vida anterior. Aquest procés es va iterant fins a aconseguir el Mokxa. Samsara és una aventura gràfica en forma d’escape room, on el jugador accedirà a l’antic habitatge dels Czarnecki i haurà d’anar seguint les pistes escampades pels diferents espais i pantalles de la sala per tal d’esbrinar la turbulenta història que s’amaga darrere les parets, protagonitzada pel Dr. Yakob, un popular psiquiatra. es
dc.description.abstract This memory is endowed with the material needed to get to know the project, Samsara. Therefore, we will find the following sections: a brief introduction, the main goals, the project development, the results obtained and the conclusion. In the presentation we will find the background and the basis of the video game explained, followed by properly classified goals. The development section will mention both technical aspects and the methodology and processes needed to build the graphic adventure. The results will be aided by video game screenshots and a discussion, whereas in the conclusion there will be mentioned which points of the targets have been fixed and which could have been optimized, as well as proposals for improvement for the future. Finally, this document also has additional material attached, necessary to understand and put the project into context. This project is the result of a fictional history which focus on the concept "samsara" as the cycle of death and renaissance, according to Hindu culture, which argues that the future of the person is conditioned by the actions they perform during their lifetime: the karma. Once they die, the reincarnate subject inherits the karma from the previous life. This process iterates until reaching the Mokxa. Samsara is a graphic adventure as a scape room, where the player will get into the Czarnecki residence and will have to follow the clues scattered across the different spaces and screens of the room, in order to find out the turbulent story behind the walls, starring Dr. Yakob, a popular psychiatrist. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 69 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Videojocs -- Disseny es
dc.title Samsara es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques