Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries
dc.contributor.author Forcada Prat, Eloi
dc.date.accessioned 2023-02-01T12:24:42Z
dc.date.available 2023-02-01T12:24:42Z
dc.date.created 2022-06
dc.date.issued 2022-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7183
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract Des de petit, el món dels videojocs sempre m’ha atret, és un dels motius pel qual vaig començar aquesta carrera i un dels motius perquè he volgut fer un videojoc com a treball final de grau. The Last Knight està desenvolupat i motivat per les ganes de crear un joc del gènere acció-aventura en 3d, el qual em permetés extreure tots els coneixements i habilitats que he obtingut en el món dels videojocs durant la carrera, i a més obtenir-ne de nous i aplicar-los sobretot, el la part de creació d’efectes visuals i complementar-ho amb la part de programació. En el document a continuació podreu recórrer de quina manera he anat desenvolupant el projecte, al llarg del temps, i així conèixer una mica més el procés de desenvolupament en cada aspecte del videojoc, com poden ser les habilitats, com han estat desenvolupades, les mecàniques que he utilitzat i tots els elements del que disposen tant els enemics com el personatge. The Last Knight, ha acabat sent el que en un principi em vaig marcar, ja que és el primer pas per tal de desenvolupar un joc cada vegada més complex i anar millorant-lo cada dia. es
dc.description.abstract I've always been fascinated by the world of video games since I was a kid, which is one of the reasons I started this career and one of the reasons I wanted to make a video game as a final degree project. The Last Knight is developed and motivated by the desire to create a game of the action-adventure genre in 3d, which allowed me to extract all the knowledge and skills I have gained in the world of video games during the career, and get new ones and apply them especially, the part of creating visual effects and complement it with the part of programming. In the document below you will be able to go through how I have been developing the project, over time, and learn a little more about the development process in each aspect of the video game, such as skills, how they have been developed, the mechanics that I have used and all the elements available to both the enemies and the character. The Last Knight has ended up being what I initially set the objective, as it is the first step to develop an increasingly complex game and improve it every day. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 66 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Videojocs -- Disseny es
dc.subject.other Imatges tridimensionals es
dc.title The Last Knight es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques