DSpace/Dipòsit Manakin

El Joc de Rol com a metodologia per l’aprenentatge musical a l’aula de primària

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Gallego Louzao, Nil
dc.date.accessioned 2023-02-02T13:31:23Z
dc.date.available 2023-02-02T13:31:23Z
dc.date.created 2022-04-12
dc.date.issued 2022-04-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7185
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract L’objectiu general d’aquest treball és analitzar els beneficis de l'ús del joc de rol com a eina d'aprenentatge i estudi. D’aquest, se’n deriven els objectius específics següents: Mesurar l’impacte dels jocs de rol en la motivació dels alumnes, i dissenyar un joc de rol en la seva totalitat per ensenyar música a una aula de primària. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 60 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Jocs de simulació en l'ensenyament es
dc.subject.other Música -- Ensenyament es
dc.subject.other Motivació en l'educació es
dc.subject.other Educació primària
dc.title El Joc de Rol com a metodologia per l’aprenentatge musical a l’aula de primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques