Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia |
|
dc.contributor.author |
Gallego Louzao, Nil |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-02T13:31:23Z |
|
dc.date.available |
2023-02-02T13:31:23Z |
|
dc.date.created |
2022-04-12 |
|
dc.date.issued |
2022-04-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/7185 |
|
dc.description |
Curs 2021-2022 |
es |
dc.description.abstract |
L’objectiu general d’aquest treball és analitzar els beneficis de l'ús del joc de rol com a eina d'aprenentatge i estudi. D’aquest, se’n deriven els objectius específics següents: Mesurar l’impacte dels jocs de rol en la motivació dels alumnes, i dissenyar un joc de rol en la seva totalitat per ensenyar música a una aula de primària. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
60 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Jocs de simulació en l'ensenyament |
es |
dc.subject.other |
Música -- Ensenyament |
es |
dc.subject.other |
Motivació en l'educació |
es |
dc.subject.other |
Educació primària |
|
dc.title |
El Joc de Rol com a metodologia per l’aprenentatge musical a l’aula de primària |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons