DSpace/Dipòsit Manakin

L'efecte de treballar l'Educació Física i les Matemàtiques conjuntament en l'aprenentatge dels continguts de les dues àrees en nens i nenes d'Educació Primària.

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Luengo Cervera, Èlia
dc.date.accessioned 2023-02-03T18:11:49Z
dc.date.available 2023-02-03T18:11:49Z
dc.date.created 2022-05-09
dc.date.issued 2022-05-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7192
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract L’objectiu principal d’aquest estudi és avaluar l’efecte de treballar conjuntament les Matemàtiques i l’Educació Física respecte a l’aprenentatge i la motivació dels continguts de les dues àrees. Per tal d’assolir-lo, s’han dissenyat dues intervencions, per a infants de 3r d’Educació Primària, una on només es desenvolupen continguts d’Educació Física (Grup Control) i una segona on es porten a la pràctica els mateixos continguts juntament amb d’altres de l’àrea de les Matemàtiques (Grup Experimental). Alhora que s’ha passat un qüestionari PRE i un qüestionari POST, obtenint una mostra total de 94 respostes, per a analitzar la motivació i aprenentatge dels dos grups d’infants. La principal conclusió a la qual s’ha pogut arribar ha estat que el grup experimental, que ha dut a terme continguts de les dues àrees de coneixement, ha augmentat més la motivació i aprenentatge dels continguts d’Educació Física i Matemàtiques, respecte al grup control. es
dc.description.abstract The main objective of this study is to evaluate the effect of working together Mathematics and Physical Education, regarding the learning and the motivation of contents of the two areas. In order to achieve it, two interventions have been designed for children of the 3rd grade of Primary Education. The first one with contents of Physical Education (Control Group) and the second one with the same contents along with contents of Mathematics (Experimental Group). Meanwhile, PRE and POST questionnaires were distributed, obtaining 94 answers, to analyze the motivation and learning of the two groups of children. The main conclusion reached, is that the Experimental Group, who has carried out contents of the two areas of knowledge, has increased more the motivation and learning of the contents of Physical Education and Mathematics, compared to the Control Group. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 80 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Educació primària es
dc.subject.other Motivació es
dc.subject.other Matemàtica -- Ensenyament es
dc.subject.other Educació física es
dc.subject.other Interdisciplinarietat en l'ensenyament es
dc.title L'efecte de treballar l'Educació Física i les Matemàtiques conjuntament en l'aprenentatge dels continguts de les dues àrees en nens i nenes d'Educació Primària. es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques