DSpace/Dipòsit Manakin

The value of drama in English language learning

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Fernández Abril, Maria
dc.date.accessioned 2023-02-06T18:29:26Z
dc.date.available 2023-02-06T18:29:26Z
dc.date.created 2022-05
dc.date.issued 2022-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7201
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract Teaching and learning English in schools, where the English language is L2, has been a challenge for both students and teachers. As a teacher, explaining the language, understanding it and acquiring each of its skills leads to the development of different strategies and specific techniques. Thus, this research carries out a study to know the value of drama in English as a foreign language, aimed at primary school children. On the one hand, the different parts that make up the theoretical framework are presented in detail, highlighting the connection between drama and education, mentioning the curricular competencies, their motivation and the different drama techniques. Following, there is a description of the results obtained from the activities elaborated and carried out in a school located in the Maresme area (North of Barcelona), with sixth-grade students. Finally, the analysis of the observations and interviews with teachers and students conducted during the placement period stands out, in order to draw up a conclusion that answers the research question initially proposed. In conclusion, the project resulted in drama being an effective tool to learn English. After carrying out an intervention with the pursuit of using drama in a successful way in class, it is demonstrated that, when drama is used as a technique by a teacher, students’ learning can be faster and become more motivating than an ordinary lesson. es
dc.description.abstract Des de fa temps, ensenyar i aprendre l’anglès com a llengua estrangera a les escoles és tot un repte tant per l’alumnat com per al professorat. Explicar la llengua, entendre-la i adquirir cadascun dels seus coneixements, porta al desenvolupament de diferents estratègies i tècniques específiques. Així doncs, en aquesta recerca es porta a terme un estudi per saber quin és el valor de les tècniques de dramatització en l’aprenentatge de la llengua anglesa, adreçat a infants de primària. D’una banda, es presenten detalladament els diferents blocs que componen el marc teòric, on es destaca la relació de les tècniques de dramatització amb l’educació, fent menció dels factors curriculars, la motivació i les diverses tècniques de dramatització. Seguidament, es descriuen els resultats obtinguts de les activitats elaborades i dutes a la pràctica a una escola de la comarca del Maresme, amb alumnes de sisè. Per acabar, es destaca l’anàlisi de les observacions i entrevistes al professorat i alumnat realitzats durant el període de pràctiques, per poder arribar a una conclusió final que respongui a la pregunta de recerca plantejada inicialment. En conclusió, el projecte exposa que les tècniques de dramatització són una eina increïble per aprendre anglès. Després de dur a terme l’aplicació pràctica a l’aula de manera exitosa fent ús de les tècniques de dramatització, es demostra que l’aprenentatge dels alumnes pot ser més ràpid i esdevenir més motivador que una lliçó tradicional. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 71 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Educació primària es
dc.subject.other Motivació es
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament es
dc.subject.other Teatre en l'ensenyament es
dc.title The value of drama in English language learning es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques