DSpace/Dipòsit Manakin

La participació de les famílies a l'etapa 3-6

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Grasa Fernández, Paula
dc.date.accessioned 2023-02-07T16:51:48Z
dc.date.available 2023-02-07T16:51:48Z
dc.date.created 2022-05-13
dc.date.issued 2022-05-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7213
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract En aquesta investigació es pretén observar, conèixer i analitzar la relació entre la família i l’escola, concretament en el segon cicle d’educació infantil, així com la participació de les famílies en l’etapa 3 – 6. La recerca és qualitativa i es basa en el paradigma interpretatiu. És, doncs, un estudi de cas únic que té com a finalitat analitzar i interpretar la realitat sobre la relació família – escola d’un centre escolar específic. La família i l’escola són dos dels grans pilars que influeixen en el desenvolupament de l’infant, per la qual cosa és essencial i indispensable establir un bon vincle entre aquests dos agents educadors. La recerca ha posat de manifest la importància de repensar els canals, espais i recursos per tal de facilitar la relació família i escola i avançar cap a contextos de major participació i intercanvi. es
dc.description.abstract This research aims to observe, understand and analyze the relationship between the family and the school, specifically in the second cycle of preschool education, and the participation of families in the 3-6 stage. It is therefore a single case study that aims to analyze and interpret the reality of the family-school relationship in a specific school. The family and the school are two of the main pillars that influence a child's development, so it is essential and indispensable to establish a good link between these two educational agents. The research has highlighted the importance of reviewing the channels, spaces, and resources to facilitate the family-school relationship and to move towards contexts of greater participation and interaction. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 110 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.subject.other Família i escola es
dc.subject.other Educació -- Participació dels pares es
dc.title La participació de les famílies a l'etapa 3-6 es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques