dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació |
|
dc.contributor.author |
Llinàs Hereu, Clara |
|
dc.contributor.author |
Trias Criballés, Guillem |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-08T10:44:22Z |
|
dc.date.available |
2023-02-08T10:44:22Z |
|
dc.date.created |
2022-05 |
|
dc.date.issued |
2022-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/7218 |
|
dc.description |
Curs 2021-2022 |
es |
dc.description.abstract |
Postres Masgrau és una marca de postres d’elaboració artesanal, situada a Sant Vicenç de Torelló. La seva línia de productes va néixer amb l’oferta de postres tradicionals catalans, com són el flam, la crema catalana i el mató. Tot i això, amb els anys, han anat evolucionant per tal de satisfer les necessitats dels seus consumidors més llaminers, de manera que actualment també ofereixen pastís de formatge i pannacotta.
Encara que els seus productes són tots sense gluten, la marca encara no s’ha decidit per productes sense lactosa. Així doncs, ens hem decidit a executar el present pla de màrqueting on es desenvolupa una nova línia de iogurts infantils sense lactosa. Aquest nou producte permetrà a Postres Masgrau obrir camí cap a un nou segment, que pot fer augmentar les seves vendes. Volem aconseguir introduir el nou producte a, com a mínim, el 50% dels supermercats Bonpreu de Catalunya, així com augmentar el coneixement de marca.
Per al desenvolupament d’aquesta NBL, s’ha dut a terme una recerca tant interna com externa, per així poder analitzar tots els elements que tenen a veure amb el producte i la marca, i finalment obtenir una hipòtesi que ens portes al disseny d’aquest nou producte. Totes les accions que s’han dissenyat per assolir els objectius, s’estima que tindran un pressupost estimat de 501.100€. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
146 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Màrqueting -- Planificació |
es |
dc.subject.other |
Aliments -- Indústria i comerç |
es |
dc.subject.other |
Comunicació en màrqueting |
es |
dc.title |
Pla de Màrqueting: New Brand Line per Postres Masgrau |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |