DSpace/Dipòsit Manakin

Pla de Màrqueting: New Brand Line per Postres Masgrau

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Llinàs Hereu, Clara
dc.contributor.author Trias Criballés, Guillem
dc.date.accessioned 2023-02-08T10:44:22Z
dc.date.available 2023-02-08T10:44:22Z
dc.date.created 2022-05
dc.date.issued 2022-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7218
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract Postres Masgrau és una marca de postres d’elaboració artesanal, situada a Sant Vicenç de Torelló. La seva línia de productes va néixer amb l’oferta de postres tradicionals catalans, com són el flam, la crema catalana i el mató. Tot i això, amb els anys, han anat evolucionant per tal de satisfer les necessitats dels seus consumidors més llaminers, de manera que actualment també ofereixen pastís de formatge i pannacotta. Encara que els seus productes són tots sense gluten, la marca encara no s’ha decidit per productes sense lactosa. Així doncs, ens hem decidit a executar el present pla de màrqueting on es desenvolupa una nova línia de iogurts infantils sense lactosa. Aquest nou producte permetrà a Postres Masgrau obrir camí cap a un nou segment, que pot fer augmentar les seves vendes. Volem aconseguir introduir el nou producte a, com a mínim, el 50% dels supermercats Bonpreu de Catalunya, així com augmentar el coneixement de marca. Per al desenvolupament d’aquesta NBL, s’ha dut a terme una recerca tant interna com externa, per així poder analitzar tots els elements que tenen a veure amb el producte i la marca, i finalment obtenir una hipòtesi que ens portes al disseny d’aquest nou producte. Totes les accions que s’han dissenyat per assolir els objectius, s’estima que tindran un pressupost estimat de 501.100€. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 146 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Màrqueting -- Planificació es
dc.subject.other Aliments -- Indústria i comerç es
dc.subject.other Comunicació en màrqueting es
dc.title Pla de Màrqueting: New Brand Line per Postres Masgrau es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques