Repositorio Dspace

Anàlisi de l'impacte d'un IFE d'auxiliar en manteniment d'instal·lacions esportives en l'autonomia d'una alumna amb síndrome X fràgil

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Gregori Sorribes, Carlota
dc.date.accessioned 2023-02-20T13:32:22Z
dc.date.available 2023-02-20T13:32:22Z
dc.date.created 2022-05-12
dc.date.issued 2022-05-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7274
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract Aquest Treball final de Grau (TFG) avalua l’impacte d’un Itinerari Formatiu Específic (IFE) d’Auxiliar en Manteniment d’instal·lacions Esportives en l’autonomia d’una alumna amb Síndrome X Fràgil de l’IES Antoni Pous i Argila. L’objectiu principal de l’estudi és avaluar l’autonomia d’una alumna i analitzar si la metodologia utilitzada en el centre té un impacte positiu en l’autonomia d’aquesta. Per tal d’avaluar els factors anteriorment citats, s’ha emprat el qüestionari escala ARCINICO i una fitxa d’observació durant un total de deu sessions, concretament del mòdul professional: assistència en l’organització d’espais, activitats i repartiment de material en la instal·lació fisicoesportiva. En l’anàlisi dels resultats obtinguts, juntament amb el contrast de la fonamentació teòrica, es pot observar el nivell d’autonomia de l’alumna, analitzant la seva evolució després de les deu sessions i detectant les fortaleses i debilitats d’aquesta. A més, es pot observar que la metodologia que fa servir el centre genera un impacte positiu en l’autonomia de l’alumna. es
dc.description.abstract This Final Degree Project assesses the impact of an Assistant Formative Itinerary in Maintenance of Sporting Installations about the autonomy of a student with Syndrome X Fragile, from IES Antoni Pous and Argila Institute. The main goal of the study is to evaluate the autonomy of a student and to analyze whether the methodology used in the center has a positive impact on the autonomy of the student. The assessment of the autonomy and methodology of the center has been done with the ARC-INICO scale questionnaire and an observation spreadsheet for a total of ten sessions, specifically, the professional module: assistance in the organization of spaces, activities, and distribution of the material in the sporting physiological facility. In the analysis of the results obtained, together with the comparison with the theoretical foundation, one can observe the level of the student’s autonomy, analyzing her evolution after the 10 sessions and detecting her strengths and weaknesses. In addition, it can be seen that the methodology used by the center generates a positive impact on student autonomy. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 100 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Autonomia de l'alumne es
dc.subject.other Síndrome del cromosoma X fràgil es
dc.subject.other Aprenentatge cooperatiu es
dc.subject.other Educació fí­sica -- Educació secundària obligatòria es
dc.title Anàlisi de l'impacte d'un IFE d'auxiliar en manteniment d'instal·lacions esportives en l'autonomia d'una alumna amb síndrome X fràgil es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar en RIUVic


Listar

Estadísticas