DSpace/Dipòsit Manakin

Pla de comunicació per una nova agència de comunicació: LOLA Studio

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Abel González, Laura
dc.contributor.author Ortiz Alba, Laura
dc.date.accessioned 2023-03-15T18:45:03Z
dc.date.available 2023-03-15T18:45:03Z
dc.date.created 2022-05-20
dc.date.issued 2022-05-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7367
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract Avui en dia, la comunicació és més important que mai pel creixement i funcionament d'una empresa. El Vallès és una comarca on hi ha molta indústria i empreses i on ens trobem amb una zona amb gran potencial, que ofereix una oportunitat de negoci per a l'agència. Considerem que hi ha una quantitat rellevant de petites i mitjanes empreses que volen endinsar-se en el món de la comunicació i en el món digital per fer créixer el seu negoci, i és per això que vam veure una bona raó per poder dur a terme el nostre pla de comunicació per la nova agència, LOLA Studio. LOLA Studio, és un projecte que reuneix els aspectes més rellevants per la creació d'una agència de comunicació centrada en les necessitats que tenen les empreses avui en dia. El treball es divideix en una primera part d'investigació del mercat, entorn i de la comunicació, un cop fet aquesta anàlisi, hem pogut extreure tota la informació necessària per procedir a fer la part més estratègica del treball. La idea de negoci s'ha centrat en les empreses dels sectors de moda, gastronomia i farmacèutica del Vallès. La idea va sorgir pel fet que moltes d'aquestes petites i mitjanes empreses s'encarreguen ells de la seva comunicació i a conseqüència d'això, moltes d'aquestes empreses tenen problemes a l'hora de gestionar la seva comunicació, sobretot la comunicació digital. es
dc.description.abstract Nowadays, communication is more important than ever for the growth and operation of a company. El Vallès is a region where there is a lot of industry and companies and where we find an area with great potential, which offers a business opportunity for the agency. We believe that there are a significant number of small and medium-sized companies that want to enter the world of communication and digital to grow their business. That's why we saw a good reason to carry out our communication plan for the new agency, LOLA Studio. LOLA Studio, is a project that brings together the most relevant aspects creating a communication agency focused on the needs of today's companies. The work is divided into a first part of research on the market, the environment and communication, once this analysis was done, we were able to extract all the necessary information to proceed to the most strategic part of the work. The business idea focused on companies in the fashion, gastronomy and pharmacy sectors in the Vallès region. The idea arose from the fact that many of these small and medium-sized companies are responsible for their communication, and as a consequence, many of these companies have problems managing their communication, especially digital communication. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 205 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Agències de publicitat es
dc.subject.other Comunicació corporativa es
dc.subject.other Productes nous -- Màrqueting es
dc.title Pla de comunicació per una nova agència de comunicació: LOLA Studio es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques