DSpace Repository

La producció musical: una extensió de l'aprenentatge a les aules de música

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Sánchez Fernández, Irene
dc.date.accessioned 2023-05-09T09:05:56Z
dc.date.available 2023-05-09T09:05:56Z
dc.date.created 2022-06
dc.date.issued 2022-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7456
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract Tota la música que s'escolta avui en dia passa per una mediació tecnològica que pot ser més o menys evident per a l'oient. No obstant això, a l'educació musical de secundària en cap moment es contempla aquesta digitalització, educant únicament en aspectes tradicionals. Des d'aquest projecte, es reflexiona sobre aquesta divergència entre el que l'alumnat aprèn a l'institut sobre música i la música que escolta fora de l'aula, apostant per un model educatiu que, sense abandonar l'aprenentatge més clàssic, incorpori també el procés de producció musical a l'aula per a una major comprensió de la música actual. es
dc.description.abstract Toda la música que se escucha hoy en día pasa por una mediación tecnológica que puede ser más o menos evidente para el oyente. Sin embargo, en la enseñanza secundaria musical no se contempla esta digitalización, educando únicamente en aspectos tradicionales. Desde este proyecto, se reflexiona sobre esta divergencia entre lo que el alumnado aprende en el instituto sobre música y la música que escucha fuera del aula, apostando por un modelo educativo que, sin abandonar el aprendizaje más clásico, incorpore también el proceso de producción musical en el aula para una mayor comprensión de la música actual. es
dc.description.abstract All the music that is heard nowadays goes through a technological mediation that can be more or less evident to the listener. Nevertheless, this digitization has never been taken into account in secondary school music education, where only traditional aspects are taught. From this project, this divergence between what students learn about music in secondary school and the music they listen to outside the classroom is thought over, counting on an educational model that, without abandoning the most classical learning, also incorporates the process of musical production in the classroom for a better understanding of nowadays music. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 61 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Música -- Educació secundària obligatòria es
dc.subject.other Tecnologia educativa es
dc.title La producció musical: una extensió de l'aprenentatge a les aules de música es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Tutora: Marta Marimon Martí
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics