DSpace/Dipòsit Manakin

Estudi de cas sobre les creences i les pràctiques de cinc docents en llengües entorn al plurilingüisme

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Urbano Gubert, Laia
dc.date.accessioned 2023-05-09T10:31:42Z
dc.date.available 2023-05-09T10:31:42Z
dc.date.created 2022-06-03
dc.date.issued 2022-06-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7462
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract Aquest és un estudi de cas que té per objectiu observar les estratègies plurilingües a l’aula de llengua de cinc docents d’un institut de Catalunya, conèixer les seves creences i actituds entorn al plurilingüisme i analitzar com aquestes percepcions afecten les seves pràctiques a l’aula. Per tal d’aconseguir complir aquests objectius seguim una metodologia qualitativa, amb les eines de recollida de dades següents: observacions d’aula, autoretrats lingüístics i entrevistes individuals. Els resultats de l’anàlisi de dades mostren una diversitat de pràctiques i creences, tanmateix amb un efecte limitat en les actuacions a l’aula. es
dc.description.abstract This is a case study which objectives are to observe plurilingual strategies in the classrooms of five language teachers in a secondary school in Catalonia, to know their beliefs and attitudes towards plurilingualism and to analyse how all these perceptions affect their classroom practices. In order to accomplish these objectives, we implement a qualitative methodology, with the following data collection tools: classroom observation, linguistic self-portraits and individual interviews. The results of this data analysis show a diversity of practices and beliefs. However, they have a limited effect on classroom performances. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 29 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Multilingüisme -- Educació secundària es
dc.subject.other Professors -- Actituds es
dc.subject.other Professors d'educació secundària es
dc.title Estudi de cas sobre les creences i les pràctiques de cinc docents en llengües entorn al plurilingüisme es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Tutora: Irene Llop Jordana
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques