DSpace/Dipòsit Manakin

Storytelling and vocabulary learning: a case study in Early Childhood Education

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Valls Farrés, Clara
dc.date.accessioned 2024-05-08T11:57:52Z
dc.date.available 2024-05-08T11:57:52Z
dc.date.created 2023-05-30
dc.date.issued 2023-05-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7886
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.description.abstract Storytelling is considered a good strategy to be used in the English as a Foreign Language class with young learners. This study had as its main objective to find out if children learned the same amount of vocabulary after being exposed to two different conditions: storytelling or a combination of storytelling and vocabulary activities. The study was carried out combining three different tests: a pre-test, a post-test and delayed post-test. The main findings seem to indicate that children in the condition of storytelling and activities have more vocabulary knowledge than children who just did storytelling. Keywords: Storytelling, learning vocabulary, vocabulary activities. es
dc.description.abstract La narració de contes es considera una bona estratègia per utilitzar-la a la classe d'anglès com a llengua estrangera amb joves aprenents. Aquest estudi tenia com a objectiu principal esbrinar si els nens aprenen la mateixa quantitat de vocabulari després d'haver estat exposats a dues condicions diferents: la narració d’un conte o una combinació de narració d’un conte i vocabulari. L'estudi es va dur a terme combinant tres proves diferents: un pre-test, un post-test i un post-test retardat. Les principals troballes semblen indicar que els infants en condicions de narració i activitats tenen més coneixements de vocabulari que els infants de la narració d’un conte. Paraules clau: Storytelling, aprenentatge de vocabulari, activitats de vocabulari. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 65 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Narració de contes -- Educació infantil es
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament es
dc.title Storytelling and vocabulary learning: a case study in Early Childhood Education es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques