DSpace/Dipòsit Manakin

Learning English as a Foreign Language: the use of storytelling and its effects on gender stereotypes

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Parés Muntal, Marta
dc.date.accessioned 2024-05-09T12:58:30Z
dc.date.available 2024-05-09T12:58:30Z
dc.date.created 2023-05-30
dc.date.issued 2023-05-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7888
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.description.abstract This study focuses on how very young learners can learn the names of different jobs in English that do not have a gender bias. It also aims at finding out whether the words learned carry out gender stereotypes for these very young learners. Three tests were carried out at different times of the study; at the beginning, at the end of the storytelling sessions and a final test four weeks later to be able to identify and analyze the acquisition of vocabulary from the storytelling. The results suggest that storytelling is a useful tool to teach the target language and to break gender stereotypes. Key words: vocabulary acquisition, storytelling, gender stereotypes es
dc.description.abstract Aquest estudi es centra en com els alumnes molt joves poden aprendre els noms de diferents oficis en anglès que no tenen un biaix de gènere. També pretén esbrinar si les paraules apreses tenen estereotips de gènere per a aquests aprenents molt joves. Es van realitzar tres proves en diferents moments de l'estudi; al principi, al final de les sessions de l’explicació de la història i una prova final quatre setmanes després per poder identificar i analitzar l'adquisició de vocabulari a partir de la narració. Els resultats suggereixen que la narració de contes és una eina útil per ensenyar la llengua estrangera i trencar els estereotips de gènere. Paraules clau: adquisició de vocabulari, literatura, estereotips de gènere. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 45 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Anglès -- Adquisició es
dc.subject.other Estereotips (Psicologia social) es
dc.subject.other Literatura -- Ensenyament es
dc.title Learning English as a Foreign Language: the use of storytelling and its effects on gender stereotypes es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques