Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia |
|
dc.contributor.author |
Moreno Soriano, Núria |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-29T12:21:10Z |
|
dc.date.available |
2024-05-29T12:21:10Z |
|
dc.date.created |
2023-05-30 |
|
dc.date.issued |
2023-05-30 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/7925 |
|
dc.description |
Curs 2022-2023 |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
64 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Atenció a la diversitat -- Educació primària |
es |
dc.subject.other |
Treball en equip |
es |
dc.subject.other |
Educació física |
es |
dc.title |
L'anàlisi i descripció de la interacció d'un grup d'infants per a construir propostes que ajudin a que la cohesió sigui real. Cas adaptat: Estudi profund d'un grup classe de 1r/2n/3r cicle de primària, en un àmbit esportiu, que inclou alumnes amb diferents necessitats |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons