DSpace Repository

Organización de un evento y diseño de la campaña de comunicación para Blue Banana Brand

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Toldrà Llerena, Aina
dc.contributor.author Rubio Traveset, Mar
dc.date.accessioned 2024-06-10T12:40:55Z
dc.date.available 2024-06-10T12:40:55Z
dc.date.created 2023-05-30
dc.date.issued 2023-05-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7965
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 140 p. es
dc.language.iso spa es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Màrqueting -- Planificació es
dc.subject.other Construcció de marca (Màrqueting) es
dc.title Organización de un evento y diseño de la campaña de comunicación para Blue Banana Brand es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics