El present Treball de Fi de Grau de la carrera de Comunicació Audiovisual presenta
l’estudi i la realització d’un espot publicitari amb un format cinematogràfic. Un cop a
vent vist els diferents departaments que engloba la carrera de Comunicació Audiovisual
ens vam decantar per la publicitat. Ens va cridar l’atenció la forma ...»»»»
El present Treball de Fi de Grau de la carrera de Comunicació Audiovisual presenta
l’estudi i la realització d’un espot publicitari amb un format cinematogràfic. Un cop a
vent vist els diferents departaments que engloba la carrera de Comunicació Audiovisual
ens vam decantar per la publicitat. Ens va cridar l’atenció la forma de promocionar
que tenen les empreses i sobretot centrant-nos a promocionar la imatge de marca,
ja que, considerem que és un factor molt important per construir una marca sòlida,
potent i amb un futur prometedor.
Pel nostre projecte, no només volíem crear un espot publicitari per una empresa existent
sinó, volíem donar-li un punt diferent, creatiu i original. D’aquesta forma va sorgir
la idea de crear un espot amb un format cinematogràfic.
El cine té un llenguatge específic que s’utilitza i és reconegut a escala mundial per
explicar historiés i transmetre sentiments a l’espectador. Nosaltres hem volgut emprar
aquest llenguatge per crear l’espot publicitari. Hem volgut crear una petita història que
expresses els ideals de la marca i poder arribar més profund al client.^^^^