DSpace Repository

Anàlisi sobre els elements de la formació inicial del grau de mestre d'Educació Primària de la FETEP de la UVic-UCC que contribueixen a construir una competència inclusiva

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Pou Pujol, Mireia
dc.date.accessioned 2024-06-25T08:20:06Z
dc.date.available 2024-06-25T08:20:06Z
dc.date.created 2023-05-30
dc.date.issued 2023-05-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/8043
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.description.abstract La present recerca busca donar resposta als elements principals de la FETEP de la UVic-UCC que contribueixen a construir la competència inclusiva dels estudiants i de les estudiants futurs i futures mestres. La motivació principal que m'ha portat a investigar aquesta pregunta és que en el nostre món cada vegada és més competitiu i els mestres i les mestres tenim el gran repte d'enfrontar-nos-hi perquè creiem fermament amb els drets de les persones, amb l'equitat i l'educació. Per tant, veiem l'educació inclusiva com a resposta a aquesta situació. Una educació inclusiva de qualitat i real que només és possible amb uns mestres i unes mestres realment competents i aquí és on rau la feina de les universitats, ja que aquesta preparació no és possible sense posar-hi una mirada inclusiva. Per tal d'assolir aquest objectiu es realitza una investigació a partir d’un estudi de cas a partir de diferents instruments: entrevistes i qüestionari a professorat de la FETEP de la UVic-UCC del grau de mestre d’educació primària i un grup de discussió a alumnat del mateix grau que està acabant el quart curs. Aquests instruments emprats han ajudat a recollir-ne la informació, per després analitzar-la i contrastar-la amb diversos autors i autores de referència per tal de respondre a la pregunta de recerca. Paraules clau: Educació inclusiva, Formació inicial de mestres de primària, UVic-UCC i perfil de mestre inclusiu. es
dc.description.abstract The present research seeks to answer the main elements of UVic-UCC's FETEP that contribute to building the inclusive competence of students and future students and future teachers. The main motivation that has led me to investigate this question is that our world is becoming more and more competitive and teachers have the great challenge to face it in order to create ferment with people's rights, equity and education. That is why we see inclusive education as a response to this situation. A real, quality inclusive education is only possible with truly competent teachers, and this is where the work of the universities comes into play, since this preparation is not possible without an inclusive approach. To ensure this objective, a research was carried out, based on a case study with different instruments: interviews and a survey of UVic-UCC's FETEP teaching staff from the primary education teaching degree and a discussion group with students from the same degree who are finishing their fourth year. These instruments have helped to collect the information, which was then analysed and contrasted with various reference authors in order to answer the research question. Key words: Inclusive education, Initial training of primary school teachers, UVic-UCC and inclusive teacher profile. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 202 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educació inclusiva -- Educació primària es
dc.subject.other Mestres -- Formació es
dc.title Anàlisi sobre els elements de la formació inicial del grau de mestre d'Educació Primària de la FETEP de la UVic-UCC que contribueixen a construir una competència inclusiva es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics