DSpace Repository

Browsing Documents del Centre d'Innovació i Formació en Educació (CIFE) by Issue Date

Browsing Documents del Centre d'Innovació i Formació en Educació (CIFE) by Issue Date

Sort by: Order: Results:

  • Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo) (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
  • Torres Cladera, Gemma (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    Quan s’aposta per una avaluació formativa cal que els implicats en el procés coneguin des del principi quins conceptes i continguts se’n deriven. Així, en aquest apartat es descriuran els principals elements que cal ...
  • Pla, Gil (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    Aquest capítol es proposa la “difícil” tasca d’analitzar quina és l’activitat cognitiva que l’avaluació formativa posa en joc. Per fer-ho, girarà a l’entorn de la pregunta següent: Quins són els processos psicològics ...
  • Arumí Prat, Joan (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    L’objectiu d’aquest capítol és reflexionar sobre suposats tòpics del professorat relacionats amb el sistema d’avaluació. Aquests tòpics van ser tema de debat de les taules rodones que es van desenvolupar durant el ...
  • Boluda Viñuales, Gemma (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    La finalitat de l’assignatura Competències Bàsiques en el Medi Aquàtic és vincular el medi aquàtic, entès com a espai educatiu, al context educatiu escolar a partir del disseny i planificació d’un petit projecte educatiu, a ...
  • Pla, Gil (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educaci, 2013)
    El present capítol pretén mostrar alguns aspectes de l’avaluació d’una assignatura que té la voluntat d’orientar- se de manera formativa. Aquesta assignatura en cap cas pretén ser un exemple de bona pràctica, perquè en ...
  • Juncà i Pujol, Albert (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    L’assignatura Projectes escolars d’educació física ha estat pensada per tal de ser avaluada a partir d’una proposta d’avaluació formativa. Aquest fet afecta tant l’estructura de l’assignatura com les tasques que s’hi han ...
  • Juncà i Pujol, Albert (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    Introduir l’avaluació formativa a les nostres assignatures es pot fer de moltes maneres. Tanmateix, incorporar- la plenament i de cop i volta a una assignatura no és senzill. La voluntat de fer-ho es pot transformar ràpidament ...
  • Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo) (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
  • Martínez i Molist, Núria (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
  • Pedragosa i Xuclà, Olga; Portell Llorca, Antoni (Universitat de Vic, 03-2016)
    Els textos que teniu a continuació recullen la trajectòria de diversos equips de professorat de les diferents facultats de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. D’aquesta manera, els projectes d’innovació ...
  • Universitat de Vic. CIFE; Pedragosa i Xuclà, Olga; Portell Llorca, Antoni (Universitat de Vic. CIFE, 07-2018)
    Els textos que teniu a continuació recullen la trajectòria de diversos equips de professorat de les diferents fa- cultats de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. Els projectes d’innovació que us ...
  • Universitat de Vic. CIFE; Pedragosa i Xuclà, Olga; Portell Llorca, Antoni (Universitat de Vic. CIFE, 12-2020)
    Tercera publicació dels projectes d’innovació docent que en aquesta ocasió corresponen al ja consolidat Pla d’Ajuts a la Qualitat i a la Innovació Docent (AQUID) de les convocatòries del 2016 i del 2017, corresponents als ...

Search RIUVic


Advanced Search

Browse