Aquesta comunicació sintetitza el treball que hem realitzat durant el Màster d’Educació Inclusiva de la Universitat de Vic en el curs 2010-2011 tant pel que fa a les pràctiques com pel que fa als continguts dels Mòduls. ...
Des de l’itinerari professionalitzador del Màster en Educació Inclusiva es realitzen 6 mòduls dels quals el 6 consisteix en fer un període de pràctiques (100 hores – 9 crèdits) i el Treball Final de Màster (6 crèdits). Jo ...
El vincle entre família i escola és un aspecte clau en el clima d’aula, el clima de centre i l’èxit acadèmic. A la vegada ens trobem davant impediments, ja sigui de conciliació familiar i laboral o de prejudicis en la ...
Aquest treball de recerca qualitativa està basat en un estudi de cas; La Xicoia, una aposta ciutadana per a la inclusió socioeducativa. La Xicoia és un col·lectiu d’educació que promou iniciatives al Barri Antic de Manresa. ...
El present estudi planteja, desenvolupa i avalua els resultats de la
implementació del Programa CA/AC (Cooperar per Aprendre/Aprendre a
Cooperar) en relació a les diferents dimensions que configuren l’àmbit A:
cohesió ...
La línia de recerca en socialització preventiva de la violència de gènere aporta elements fonamentals per a entendre les arrels de la violència de gènere i construir vies per a la seva superació. Es tracta de crear contextos ...
Anàlisi de les dades bàsiques de les principals escoles d'estiu de Barcelona, Rosa Sensat, Blanquerna i Col.legi de Dr. i llicenciats de BArcelona, al llarg del període 1990-2010
Recerca centrada en l’anàlisi de característiques concretes de l’educació inclusiva en un entorn d’educació no formal, com és el futbol base. El criteri que s’ha utilitzat per realitzar l’anàlisi són els agrupaments. Des ...
En aquest treball final de màster trobareu l'anàlisi d'alguns recursos d'atenció a la diversitat a l'etapa de l'educació secundària i com es traslladen a la pràctica en el centre Escorial de Vic, realitzant un mapa descriptiu ...
La relació entre la família i escola és una peça clau en l’educació i el desenvolupament dels infants. Entenent l’escola com a punt de trobada, d’intercanvi i participació per a tots, En el qual pares i mares juntament amb ...
El present treball final de màster té com a finalitat analitzar i reflexionar sobre la participació que l’alumnat1 té a l’escola, concretament a secundària, focalitzant-me en un centre educatiu en concret. Pretenc centrar-me ...
Els infants i adolescents residents en Centres Residencials d’Acció Educativa (CRAE)
són un col·lectiu amb un elevat risc de fracàs escolar. La seva inclusió a l’escola és un
repte per a les institucions i professionals ...
Montserrat Castanys Jarque és una mestra que ha contribuït al desenvolupament i renovació de l’escola rural, des de l’anonimat, al costat de molts altres mestres. Activa participant dels Moviments de Renovació Pedagògica ...