DSpace Repository

CLIL FAQ’s: Orientacions per a introduir l’anglès a l’aula universitària

Show simple item record

dc.contributor HEPCLIL (Higher Education Perspectives on Content and Language Integrated Learning). Vic, 2014
dc.contributor.author Valdés, Laura
dc.contributor.author Espinet Blanch, Mariona
dc.date.accessioned 2014-09-30T12:42:39Z
dc.date.available 2014-09-30T12:42:39Z
dc.date.created 2014-03-27
dc.date.issued 2014-03-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3328
dc.description.abstract “CLIL FAQs: Orientacions per a introduir l’anglès a l’aula universitària” és una publicació oberta dirigida als docents que assumeixen el repte d’introduir una llengua estrangera a l’aula. Es tracta d’un recull d’orientacions sorgides de la pràctica d’un equip interdisciplinari de professors de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona en el marc d’un projecte de Millora de la Qualitat Docent (Ref. 2010MQD00132). La publicació exposa una sèrie de preguntes o FAQs (Frequent Asked Questions) que creiem que tot docent CLIL es podria fer abans d’introduir l’anglès a l’aula. El grup de docents implicats en el projecte, després de dissenyar coordinadament una sèrie d’activitats en anglès i d’implantar-les a les seves respectives assignatures, ha elaborat aquest llistat de FAQs que miren de respondre amb reflexions, suggeriments d’acció, estratègies didàctiques, exemples i recursos sorgits de la pròpia experiència. En aquest article situem el projecte en el context català, presentem com es va dur a terme i us expliquem què podeu trobar en la publicació que se’n deriva. A mode de conclusió oferim algunes reflexions del grup sobre el treball en equip interdisciplinari, la introducció del multilingüisme a l’aula, els contextos CLIL i la resposta dels alumnes. ca_ES
dc.description.abstract "CLIL FAQs : Orientacions per a introduir l’anglès a l’aula universitària " is an open publication for teachers who take on the challenge of introducing a foreign language in the classroom. It is a collection of guidelines that have emerged from the practice of an interdisciplinary team of professors from the Faculty of Education at the Autonomous University of Barcelona as part of a project on Improving Teaching Quality (Ref . 2010MQD00132 ). The publication presents questions or FAQs (Frequent Asked Questions) that could be done before introducing English in the classroom. The group of teachers involved in the project, after designing in a coordinated way some activities in English and introduce them to their respective subjects, prepared this list of FAQs that seek to respond with thoughts, suggestions for action, teaching strategies, examples and resources arising from their experience. In this paper we place the project in the Catalan context, present you how it worked and present you what you can find on the derived publication. In conclusion, we offer some thoughts on the interdisciplinary team work, the introduction of multilingualism in the classroom, CLIL contexts and the response of the students. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 11 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Ensenyament universitari ca_ES
dc.title CLIL FAQ’s: Orientacions per a introduir l’anglès a l’aula universitària ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/conferenceObject ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics