DSpace/Dipòsit Manakin

Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Keim, Lucrecia
dc.date.accessioned 2015-03-11T12:17:13Z
dc.date.available 2015-03-11T12:17:13Z
dc.date.created 2011
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Keim Cubas, L. (2011). Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults. Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, (50), 48-58. ca_ES
dc.identifier.issn 1134-7724
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3936
dc.description.abstract L’article s’obre amb una reflexió genèrica sobre la funció tutorial en l’ensenyament de llengües en entorns virtuals. A continuació s’analitza l’acció docent tutorial, els seus rols, funcions i tasques: en primer lloc, en l’autoconeixement inicial, la creació de comunitat i l’acció docent; seguidament, en relació amb l’actuació estratègica dels aprenents, i, finalment, en la incentivació, dinamització i facilitació de l’activitat col·laborativa. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 11 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Generalitat de Catalunya ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Llenguatge i llengües -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Ensenyament -- Innovacions ca_ES
dc.title Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/article ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES
dc.type.version info:eu-repo/updatedVersion ca_ES
dc.indexacio Indexat a CARHUS+ ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques