Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Keim, Lucrecia
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-11T12:17:13Z |
|
dc.date.available |
2015-03-11T12:17:13Z |
|
dc.date.created |
2011 |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Keim Cubas, L. (2011). Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults. Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, (50), 48-58. |
ca_ES |
dc.identifier.issn |
1134-7724 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/3936 |
|
dc.description.abstract |
L’article s’obre amb una reflexió genèrica sobre la funció tutorial en l’ensenyament
de llengües en entorns virtuals. A continuació s’analitza l’acció docent tutorial, els
seus rols, funcions i tasques: en primer lloc, en l’autoconeixement inicial, la creació
de comunitat i l’acció docent; seguidament, en relació amb l’actuació estratègica
dels aprenents, i, finalment, en la incentivació, dinamització i facilitació de
l’activitat col·laborativa. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
11 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.publisher |
Generalitat de Catalunya |
ca_ES |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
ca_ES |
dc.subject.other |
Llenguatge i llengües -- Ensenyament |
ca_ES |
dc.subject.other |
Ensenyament -- Innovacions |
ca_ES |
dc.title |
Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
ca_ES |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
dc.type.version |
info:eu-repo/updatedVersion |
ca_ES |
dc.indexacio |
Indexat a CARHUS+ |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple