DSpace/Dipòsit Manakin

Atenció a la diversitat a l'ESO. El cas del Col.legi Escorial de Vic

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic. Màster en Educació Inclusiva
dc.contributor.author Santamans i Jornet, Sònia
dc.date.accessioned 2015-05-13T09:05:30Z
dc.date.available 2015-05-13T09:05:30Z
dc.date.created 2014-09
dc.date.issued 2014-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4044
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract En aquest treball final de màster trobareu l'anàlisi d'alguns recursos d'atenció a la diversitat a l'etapa de l'educació secundària i com es traslladen a la pràctica en el centre Escorial de Vic, realitzant un mapa descriptiu dels recursos i la gestió de la diversitat a l'ESO en aquest centre. També hi ha un petit treball de recerca fet mitjançant un qüestionari realitzat a partir de l'Índex per la Inclusió de Booth i Ainscow, en el que s'analitzen aspectes vinculats a construir comunitat i a establir valors inclusius en el centre. En el document present hi trobareu les preguntes realitzades a docents, alumnes i personal d'administració i serveis, els resultats i una anàlisis d'aquests. A partir de l'anàlisi objectiu dels recursos existents i de la seva gestió i dels resultats de l'enquesta, s'han proposat alguns canvis o línies de treball per millorar la inclusió en el centre, sense perdre de vista però, que qualsevol canvi o millora per poder ser efectiva cal que sigui el claustre qui la ratifiqui i la porti a la pràctica amb èxit. ca_ES
dc.description.abstract This Master thesis aims to analyze the measures giving attention to diversity in secondary school. Concretely, I build up a map of this measures and I analyze how the attention to diversity is managed in Escorial secondary school (Vic). In addition, using the research done by Booth and Ainscow about "The Inclusion Index" as a starting point, I have conducted a inquiry in which I ask about some dimensions of inclusive values, climate and practices in Escorial Secondary school. The inquiry questions and answers of teachers, pupils and Administration and Services Staff are exposed in the Master Thesis. Starting with the results of the survey and the map of inclusion resources, I analyze the school perspective and management of inclusion issues. Afterwards, I propose changes to improve the current measures giving attention to diversity at ESO. And also, I point out lines of work to rethink the global perspective of inclusion in the whole secondary school. Finally, the works underline that in all the proposals, teacher's staff must be a central part of all processes, debates, decisions and implementation on inclusion subject. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 77 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Educació secundària obligatòria ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.subject.other Atenció a la diversitat ca_ES
dc.title Atenció a la diversitat a l'ESO. El cas del Col.legi Escorial de Vic ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca_ES
dc.description.version Tutor/a: Joan Soler i Mata
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques