DSpace Repository

Proposta de Campanya de Comunicació: Llançament de Guinness Blonde al mercat Espanyol

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Roig, Anna
dc.contributor.author Parés, Gerard
dc.contributor.author Torrent, Josep
dc.date.accessioned 2015-10-05T07:53:56Z
dc.date.available 2015-10-05T07:53:56Z
dc.date.created 2015-06
dc.date.issued 2015-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4270
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract En aquest projecte es proposa una campanya de comunicació per a la nova cervesa de Guinness: Guinness Blonde. El document consta de diverses parts: l’anàlisi del context actual del mercat de cervesa a Espanya, el tipus de consumidor i la competència del producte; el desenvolupament estratègic d’un pla de comunicació i mitjans; l’execució creativa; i el pressupost final. Els objectius generals de la campanya s’estableixen en clau de comunicació, màrqueting i mitjans. Pel que fa al pla estratègic de mitjans, s’han seleccionat els més tradicionals (televisió, premsa, suplements, exterior i digital) per tal de donar a conèixer el nou producte i incitar a provar-lo. Finalment, s’inclou l’execució creativa de les peces, adaptades als mitjans esmentats anteriorment, i un pressupost total de la campanya. ca_ES
dc.description.abstract This project proposes a communication campaign for the new Guinness beer: Guinness Blonde. The document contains different parts: the analysis of the current situation of the beer market in Spain, the different kinds of consumer and the product competitors; the development of an strategic communication and media plans; creative execution: and final budget. It also sets general campaign goals in terms of communication, marketing and media. Concerning the strategic media plan, it has been choosen traditional media (tv, newspapers, supplements, outdoor and digital) in order to introduce the new product and encourage the audience test it. Finally, it includes the creative execution of the pieces, which have been adapted to the media mentioned before, and the final campaign budget. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 283 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Publicitat ca_ES
dc.subject.other Cervesa ca_ES
dc.subject.other Guinness Blonde ca_ES
dc.subject.other Campanyes publicitàries ca_ES
dc.title Proposta de Campanya de Comunicació: Llançament de Guinness Blonde al mercat Espanyol ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics