Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes |
|
dc.contributor.author |
Ametller Lurbe, Albert |
|
dc.date.accessioned |
2015-10-14T07:57:26Z |
|
dc.date.available |
2015-10-14T07:57:26Z |
|
dc.date.created |
2015-06 |
|
dc.date.issued |
2015-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/4288 |
|
dc.description |
Curs 2014-2015 |
ca_ES |
dc.description.abstract |
En el següent estudi, es pretén elaborar una proposta pràctica d’actuació,
que permeti als professors de cicle formatiu optimitzar i augmentar el
temps de pràctica motriu dels alumnes en les seves sessions. Per a fer-ho,
s’utilitzarà una metodologia basada en la pràctica reflexiva on primer, a
partir d’enquestes i l’observació de sessions, s’analitzaran dos àmbits
diferents- L’àmbit educatiu formal en els cicles formatius i l’àmbit educatiu
no formal en l’entrenament i rendiment i esportiu- prenent com a mostra
professors de l’IES CAR i entrenadors federats del CE Europa, amb l’objectiu
de cercar bones practiques en l’optimització del temps que permeti crear
una transferència de la didàctica d’un àmbit cap a l’altre. Finalment
s’elaborarà una guia d’actuació, que es portarà a la pràctica i permetrà
valorar l’efectivitat de la proposta. |
ca_ES |
dc.description.abstract |
This research aims to develop a practical proposal allowing vocational
training professors to optimize and increase driving practice time in their
sessions. In order to do so, a reflective practice methodology will be used,
from surveys and sessions observation, analyzing two different areas –
formal education in vocational training and non-formal education in training
performance in sport – taking as a sample IES CAR professors and CE
Europa federated coaches, with the purpose of seeking good practices to
optimize time enabling a transfer of teaching from an educational area to
the other. Finally an action guide will be developed and implemented,
assessing the effectiveness of the proposal. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
159 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
ca_ES |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació física |
ca_ES |
dc.subject.other |
Entrenament (Esport) |
ca_ES |
dc.subject.other |
Motricitat |
ca_ES |
dc.title |
Anàlisi de l'optimització del temps de la pràctica motriu a les sessions d'educació física : una proposta aplicada a l'IES CAR de Sant Cugat |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca_ES |
dc.description.version |
Director/a: Gemma Torres Cladera |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Texto completo de este documento
Registro sencillo
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons