Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques |
|
dc.contributor.author |
Junyent i Serra, Laia |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-29T10:54:31Z |
|
dc.date.available |
2016-03-29T10:54:31Z |
|
dc.date.created |
2016-03 |
|
dc.date.issued |
2016-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/4456 |
|
dc.description |
Curs 2015-2016 |
ca_ES |
dc.description.abstract |
Aquest treball que llegireu a continuació, té com a objectiu principal investigar sobre com les concepcions que tenen els mestres en relació a la ciència influeixen en el seu model didàctic.
El meu interès en dur a terme aquest treball va sorgir principalment, arran de la realització del Màster d’Innovació en Didàctiques Específiques. El fet d’haver dut a terme unes pràctiques enfocades en analitzar com era la metodologia del centre, observar quin paper tenien i com actuaven els mestres dins l’aula, parlar amb ells i veure quina era la seva visió e relació a l’ensenyament de les ciències, etc; tot això, em va fer reflexionar i em va portar a preguntar-me com les concepcions que tenien els mestres en relació a les ciències influïen en la seva manera d’ensenyar-les, és a dir, en el seu model didàctic.
Per tant, vaig pensar que podria ser interessant explorar més a fons el pensament del professorat i investigar quina és la relació que s’estableix entre les seves concepcions i les pràctiques que duen a terme a l’aula.
A més, centrant-nos en l’àmbit acadèmic, aquest treball de recerca pot ajudar a entendre una mica millor la importància de dur a terme investigacions d’aquest estil que permetin indagar en el pensament del professorat. Únicament així, podrem conèixer quina influència tenen les concepcions dels mestres en el procés d’ensenyament de les ciències i arribar a unes conclusions que ens permetin, en cas que sigui necessari, intervenir per tal d’ajudar als mestres a modificar les seves concepcions i fer evolucionar el seu model didàctic. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
185 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
ca_ES |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
ca_ES |
dc.subject.other |
Ciència -- Ensenyament |
ca_ES |
dc.subject.other |
Mestres -- Actituds |
ca_ES |
dc.title |
Com les concepcions que tenen quatre mestres sobre la ciència influeixen en el seu model didàctic |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca_ES |
dc.description.version |
Tutor/a: Arnau Amat i Vinyoles |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons