DSpace/Dipòsit Manakin

El FC Barcelona més enllà de l’esport. El rol que juga el “Barça” en l’exportació de la identitat catalana

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Direcció Estratègica de la Comunicació i de l'Empresa
dc.contributor.author Corderas Espona, Montse
dc.date.accessioned 2018-07-04T09:37:24Z
dc.date.available 2018-07-04T09:37:24Z
dc.date.created 2016-09-01
dc.date.issued 2016-09-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5484
dc.description Curs 2015-2016
dc.description.abstract El meu treball final del màster en Direcció Estratègica de la Comunicació i l’Empresa titulat “El FC Barcelona més enllà de l’esport” se centra en investigar el rol que juga el “Barça” en l’exportació de la identitat catalana. Aquesta investigació, emmarcada en l’sports place branding i portada a terme entre el 2015 i el 2016, té també l’objectiu d’identificar i analitzar els missatges que, relacionats amb la identitat catalana, projecta el FC Barcelona a la xarxa social Twitter, i d’investigar l’opinió de la societat catalana respecte el FC Barcelona, en tant que actor social de projecció de la identitat catalana a l’exterior. Per fer-ho s’ha optat per una metodologia mixta, que combina la metodologia qualitativa i la quantitativa, basada en 3 tècniques: entrevistes en profunditat al FC Barcelona i a Diplocat, anàlisi del discurs dels missatges de Twitter publicats des del compte @fcbarcelona_cat relacionats amb Catalunya durant l’any 2015, i un qüestionari online respòs per 150 ciutadans de Catalunya aleatòriament. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 107 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ es
dc.subject.other Construcció de marca (Màrqueting) es
dc.subject.other Identitat (Concepte filosòfic) es
dc.subject.other Catalunya es
dc.subject.other Clubs de futbol es
dc.title El FC Barcelona més enllà de l’esport. El rol que juga el “Barça” en l’exportació de la identitat catalana es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Jordi de San Eugenio
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es
dc.type.version info:eu-repo/publishedVersion es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques