Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques |
|
dc.contributor.author |
Mas Inocentes, Núria |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-20T19:01:06Z |
|
dc.date.available |
2019-02-20T19:01:06Z |
|
dc.date.created |
2018 |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5704 |
|
dc.description |
Curs 2017-2018 |
es |
dc.description.abstract |
El Treball Final de Màster que es presenta a continuació és un estudi de cas sobre un
àmbit que es desenvolupa a l’Escola Era de Dalt de Tona amb infants de cicle mitjà i
cicle superior. Els principals objectius que persegueix la recerca són analitzar la
competència matemàtica que intervé en un àmbit de matemàtiques basat en projectes;
analitzar la percepció de l’alumnat i de la mestra en relació als aprenentatges de
matemàtiques; així com relacionar els aprenentatges percebuts amb el rol que
desenvolupa el professorat. Per portar-lo a terme, s’ha elaborat una recerca qualitativa
a partir de diverses entrevistes i observacions als subjectes implicats en la investigació.
L’estudi en qüestió, ha permès evidenciar que intervenen pocs continguts i dimensions
i que existeix una coincidència parcial en relació a les percepcions dels subjectes de la
recerca. Així mateix, s’ha demostrat que les creences de la mestra afavoreixen models
i continguts d’aprenentatge. A més a més, quan porta a terme un paper actiu s’afavoreix
l’aprenentatge dels nens i de les nenes, de la mateixa manera que quan aquests
esdevenen els protagonistes de l’aprenentatge. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
177 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ |
es |
dc.subject.other |
Matemàtica -- Ensenyament |
es |
dc.title |
Anàlisi de la percepció dels aprenentatges de les Matemàtiques en un àmbit de Matemàtiques basat en projectes |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.description.version |
Director/a: Arnau Amat i Isabel Sellas |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons