DSpace Repository

L’avaluació compartida en els ambients d’educació infantil: la importància de la presa de consciència en l’alumnat

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.author López Ribes, Xavier
dc.date.accessioned 2019-05-02T18:36:29Z
dc.date.available 2019-05-02T18:36:29Z
dc.date.created 2019
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5798
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract En aquest article es presenta un estudi de cas en el que s’introdueix l’avaluació compartida durant les sessions d’ambients d’aprenentatge, en l’etapa d’educació infantil. En ell s’apunta la necessitat de fer conscient l’alumnat de les seves accions i aprenentatges perquè aquesta avaluació sigui possible, alhora que la mateixa conscienciació portarà a l’alumnat a nivells de competència més elevats. Les dades de la recerca s’han recollit durant 10 sessions, utilitzant el registre de les converses amb els alumnes, grups de discussió amb els mestres implicats en els ambients d’aprenentatge i un diari de camp. De l’anàlisi qualitatiu d’aquestes dades n’apareixen els següents temes de reflexió: com la introducció de l’instrument ha canviat el discurs dels mestres, com d’important és en activitats d’aprenentatge autònom que l’alumne sigui conscient del que se li demana, com el diàleg que genera l’avaluació compartida ajuda a que l’alumnat sigui conscient del que el docent proposa com a objectiu, com les preguntes aconsegueixen guiar en la cerca de consciència d’aprenentatge. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 20 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ es
dc.subject.other Professors -- Avaluació es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.title L’avaluació compartida en els ambients d’educació infantil: la importància de la presa de consciència en l’alumnat es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics