Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària |
|
dc.contributor.author |
Folgarolas Cano, Marta |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-03T13:42:11Z |
|
dc.date.available |
2019-05-03T13:42:11Z |
|
dc.date.created |
2019 |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5803 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
partir de la reflexió crítica i l’observació, les
mestres hem vist la necessitat de millorar
l’ensenyament- aprenentatge i avaluació de la
geometria a l’aula de segon de Primària de l’escola
Mossèn Cinto de Folgueroles.
En aquest article recollim el desenvolupament del
Pla de Millora que es porta a terme per progressar
en l’ensenyament- aprenentatge de la geometria ,
a partir de les cinc Fases del Procés d’innovació i
millora de les pràctiques educatives (Lago, J. R., &
Onrubia, J., 2011).
A cada fase s’han recollit i es recolliran, les
evidències necessàries per poder anar avançant en
la millora. Amb el qüestionari -passat a tot el
claustre- sobre com s’ensenyen les matemàtiques
a l’escola, vam poder constatar la necessitat de fer
un canvi en l’ensenyament de la geometria.
El debat pedagògic amb les mestres de Cicle
Inicial, l’observació a l’aula i l’entrevista amb els
alumnes són altres evidències que corroboren la
necessitat d’aquest canvi en la metodologia del
professorat, a més d’una nova organització de
l’aula i activitats de geometria renovades per
assolir un enfocament més competencial. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
20 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Matemàtica -- Ensenyament |
es |
dc.subject.other |
Educació primària |
es |
dc.subject.other |
Geometria -- Ensenyament |
es |
dc.subject.other |
Professors -- Avaluació |
es |
dc.title |
Disseny d’un racó de geometria a Cicle Inicial per millorar l’ensenyamentaprenentatge competencial |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple