DSpace Repository

Les tutories individualitzades a cicle mitjà per millorar la convivència

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.author Morera Musull, Mercè
dc.date.accessioned 2019-12-09T17:41:44Z
dc.date.available 2019-12-09T17:41:44Z
dc.date.created 2019
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6095
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract En el present article volem explicar i analitzar un procés de millora i innovació educativa a l’etapa de primària, concretament al cicle mitjà. L’objectiu principal és millorar la convivència al centre a partir d’un treball d’autoconeixement i autoestima dels alumnes. La proposta es centra en introduir tutories individualitzades amb els alumnes per tal de fer un seguiment en els aprenentatges i també personal, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament integral de l’alumne: habilitats socials, participació, gestió de conflictes, etc. Per desenvolupar aquest procés de millora s’han seguit les 5 fases que especifiquen Lago, Onrubia i Huguet (2012). S’han recollit diverses evidències al llarg del curs 2018-19 que demostren la posada en pràctica d’un disseny inicial del Pla de Millora i que han permès avançar en el canvi. Resta pendent avaluar l’impacte d’aquest projecte vers els alumnes en relació als hàbits i actituds, així com el procés de canvi respecte l’autoestima i autoconcepte dels alumnes al llarg de tot el procés de millora. es
dc.description.abstract In this article we want to explain and analyze a process of educational improvement and innovation at the elementary stage, specifically in the middle cycle. The main objective is to improve the relationships in the school through self-knowledge and self-esteem. This is a starting of a proposal that is focuses on the introduction of a one-on-one tutoring programme with the pupils in order to monitor individuals and their learning process with the aim of contributing to the integral development of students: social skills, participation, conflict management ... To develop this improvement process, the 5 stages that Lago, Onrubia and Huguet (2012) have been followed. Several evidences have been collected throughout the academic year 2018-19 that show the implementation of an initial design of the “Pla de Millora” and that have allowed the scheme to progress. The impact of this project on students in relation to habits and attitudes remains to be evaluated, as well as the change process regarding self-esteem and self-concept of students throughout the entire process. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 24 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Ensenyament -- Innovacions es
dc.subject.other Educació primària es
dc.subject.other Tutors i tutoria (Educació) es
dc.title Les tutories individualitzades a cicle mitjà per millorar la convivència es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics