DSpace/Dipòsit Manakin

Un place branding pel Delta de l'Ebre

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Diaz Serra, Nora
dc.date.accessioned 2021-01-18T15:26:57Z
dc.date.available 2021-01-18T15:26:57Z
dc.date.created 2020-05
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6468
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract En el següent projecte es proposa una nova marca territorial, en concret pel Delta de l’Ebre. El Delta de l’Ebre és una zona que forma part del territori de les Terres de l’Ebre, territori que comprèn les quatre comarques del Montsià, el Baix Ebre, la Ribera d’Ebre i la Terra Alta. Les Terres de l’Ebre són la marca paraigües d’aquestes quatre comarques que, independentment, cada una té la seva estratègia de marca i comunicació. Un dels propòsits fonamentals i key insight d’aquest projecte és demostrar una veritat revelada: el Delta de l’Ebre és i ha estat una zona històricament abandonada on la problemàtica del temporal Gloria ha estat el punt detonant per generar consciència de la seva regressió, debilitat i feblesa. S’ha portat a terme una anàlisi intern i un seguit d’entrevistes als ciutadans del Delta de l’Ebre i els consells comarcals de les Terres de l’Ebre. S’ha arribat a la conclusió que el Delta ha estat la zona més afectada d’aquest territori. Vista la situació, s’ha contemplat l’oportunitat de crear una proposta de marca territorial d’aquesta zona en particular. El treball consisteix a transmetre una proposta de valor de la zona amb l’objectiu principal d’incrementar la notorietat i donar visibilitat al problema actual existent. Es proposa una estratègia pròpia de place branding vinculada a un pla de comunicació com a concreció del desplegament de la marca. Per finalitzar, es realitzen una sèrie d’accions de comunicació per crear i generar uns estímuls amb els públics objectius. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 124 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Construcció de marca (Màrqueting) es
dc.subject.other Ebre, Delta de l' (Catalunya) -- Màrqueting es
dc.title Un place branding pel Delta de l'Ebre es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques