Els darrers anys estem vivint una revolució social on ens trobem amb una societat que cada cop és més conscient de la rellevància de la seva alimentació i l’impacte que té sobre la salut. S’estan despertant interessos i incògnites en els consumidors com la qualitat dels aliments que compren, la procedència d’aquests i les repercussions ...»»»»
Els darrers anys estem vivint una revolució social on ens trobem amb una societat que cada cop és més conscient de la rellevància de la seva alimentació i l’impacte que té sobre la salut. S’estan despertant interessos i incògnites en els consumidors com la qualitat dels aliments que compren, la procedència d’aquests i les repercussions que tenen les seves decisions de compra tant a nivell econòmic, de salut, de benestar animal i ecològic.
Si sumem aquests factors a que s’està donant visibilitat a la tortura que pateixen milions d’animals, que destinen les seves curtes vides a ser engreixats i sacrificats en condicions indignes per la actual demanda de productes càrnics, i l’impacte mediambiental que té aquest model de producció, trobem arguments suficients per justificar el què ens indiquen les estadístiques, i es que en els darrers 9 anys la població a Espanya que no consumeix carn ni peix ha augmentat gairebé en un 650% i aquesta tendència segueix en augment.
Per altra banda, podem observar que les persones cada vegada volen dedicar menys temps a cuinar per raons diverses, tot i voler mantenir un patró alimentari adequat. Això ha donat peu a que en els darrers anys hagi anat incrementant el nombre d’empreses de tuppers a domicili. No obstant, aquestes empreses manquen en oferir una línia veggie adequada per aquest sector potencial.
És aquí on neix Tuveca, l’empresa de tuppers 100% vegetals a Figueres i a domicili on, a més, tots els tuppers contenen un mínim de 25g de proteïna per ajudar a cobrir els requeriments diaris d’aquest nutrient que preocupa a la població vegetariana.
Necessitem una inversió inicial de 72.656,89€, no obstant, amb una facturació de 214.500€ i uns beneficis de 22.627,85€ el primer any gràcies als 36.000 tuppers que vendrem, podrem cobrir despeses i amortitzar aquesta inversió al començament del tercer any.
Com observem a les estadístiques esmentades, la nostra idea de negoci s’ajusta perfectament al moment i el públic objectiu gaudint així d’un entorn molt favorable pel desenvolupament d’aquest projecte emprenedor.^^^^