DSpace/Dipòsit Manakin

Pla de comunicació i re-branding de Flor del Delta

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Ganduxé Beltran, Clara
dc.contributor.author Silva Camacho, Marta
dc.date.accessioned 2023-01-11T11:01:03Z
dc.date.available 2023-01-11T11:01:03Z
dc.date.created 2022-05
dc.date.issued 2022-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7154
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract Per a la realització del Treball de Final de Grau vam decidir escollir Flor del Delta, una marca catalana, poc coneguda dins el territori, però amb un gran potencial per explotar, gràcies a la gran qualitat del producte i de l'espai on s'ubica. Actualment, hi ha una gran tendència cap al consum de productes saludables, de proximitat i ecològics. Flor del Delta compleix amb totes aquestes caracteristiques, ja que compta amb un tipus de sal que per naturalesa ja té els oligoelements necessaris per al nostre organisme. A més, la producció de la sal es fa íntegrament al Delta de l'Ebre mitjançant processos 100% naturals i la recol·lecta es fa de manera manual. El seu impacte en el medi ambient és el mínim, ja que per la seva producció únicament es necessita sol i vent. Per tots aquests motius i per la pròpia estima cap al territori, Flor del Delta era la marca perfecta per aplicar tots els coneixements adquirits durant el grau. La metodologia per elaborar aquest projecte s'ha basat en dos marcs, un teòric on s'ha fet la recerca d'informació i l'anàlisi, i un de pràctic, on hem creat i desenvolupat tota la campanya. L'objectiu principal del treball, en un principi, era posicionar Flor del Delta com un producte tradicional i gourmet, no obstant un cop finalitzada tota la fase d'investigació vam poder descobrir que el principal potencial de la marca estava a posicionar-la com una marca de proximitat i Gourmet. D'aquesta manera es desmarca de la competència i fidelitza al consumidor català. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 293 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Construcció de marca (Màrqueting) es
dc.subject.other Productes gurmet -- Indústria i comerç es
dc.subject.other Sal -- Indústria i comerç es
dc.subject.other Comunicació es
dc.title Pla de comunicació i re-branding de Flor del Delta es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques