Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia |
|
dc.contributor.author |
Llamas Lucero, Alba |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-06T19:41:36Z |
|
dc.date.available |
2023-02-06T19:41:36Z |
|
dc.date.created |
2022-05-09 |
|
dc.date.issued |
2022-05-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/7206 |
|
dc.description |
Curs 2021-2022 |
es |
dc.description.abstract |
This investigation has its main objective in discovering the use of strategies in the oral
introduction of an English folk tale during preschool hospital classroom time. This was
followed by a practical part, which consists of reading an English folk tale that will
encourage children to learn different vocabulary. After the implementation, three
interviews have been done: one of them with the hospital classroom teacher, another
one with the sister of a hospital classroom kid, and the last one with a student in the
hospital classroom. The results have been extracted and contrasted with the theory to
draw conclusions about whether storytelling is a methodology that helps students,
between 2 and 5 years, learning English during their hospital period. |
es |
dc.description.abstract |
Aquesta recerca té com a objectiu principal el desenvolupament d'una estratègia en la
introducció oral de la llengua anglesa durant el període d'estança a l'aula hospitalària.
Això va seguit d'una part pràctica, que consisteix en la lectura d'un conte tradicional
anglès que animarà els nens i nenes a aprendre diferent vocabulari. A continuació,
s'han realitzat tres entrevistes: una d'aquestes és a la professora de l'aula hospitalària,
una altra a la germana d'un infant de l'aula hospitalària, i l'última amb un alumne de
l'aula hospitalària. Els resultats s'han extret i contrastat amb la teoria de diferents
autors per extreure conclusions sobre si la narració de contes és una metodologia que
ajuda els estudiants d'entre 2 i 5 anys a aprendre anglès durant el seu període
hospitalari. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
73 p. |
es |
dc.language.iso |
eng |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Hospitals de dia |
es |
dc.subject.other |
Anglès -- Ensenyament |
es |
dc.subject.other |
Contes populars |
es |
dc.subject.other |
Aules hospitalàries |
es |
dc.title |
How do preschool children learn English through a folk tale during their hospital classroom period? |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons