DSpace/Dipòsit Manakin

How do preschool children learn English through a folk tale during their hospital classroom period?

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Llamas Lucero, Alba
dc.date.accessioned 2023-02-06T19:41:36Z
dc.date.available 2023-02-06T19:41:36Z
dc.date.created 2022-05-09
dc.date.issued 2022-05-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7206
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract This investigation has its main objective in discovering the use of strategies in the oral introduction of an English folk tale during preschool hospital classroom time. This was followed by a practical part, which consists of reading an English folk tale that will encourage children to learn different vocabulary. After the implementation, three interviews have been done: one of them with the hospital classroom teacher, another one with the sister of a hospital classroom kid, and the last one with a student in the hospital classroom. The results have been extracted and contrasted with the theory to draw conclusions about whether storytelling is a methodology that helps students, between 2 and 5 years, learning English during their hospital period. es
dc.description.abstract Aquesta recerca té com a objectiu principal el desenvolupament d'una estratègia en la introducció oral de la llengua anglesa durant el període d'estança a l'aula hospitalària. Això va seguit d'una part pràctica, que consisteix en la lectura d'un conte tradicional anglès que animarà els nens i nenes a aprendre diferent vocabulari. A continuació, s'han realitzat tres entrevistes: una d'aquestes és a la professora de l'aula hospitalària, una altra a la germana d'un infant de l'aula hospitalària, i l'última amb un alumne de l'aula hospitalària. Els resultats s'han extret i contrastat amb la teoria de diferents autors per extreure conclusions sobre si la narració de contes és una metodologia que ajuda els estudiants d'entre 2 i 5 anys a aprendre anglès durant el seu període hospitalari. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 73 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Hospitals de dia es
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament es
dc.subject.other Contes populars es
dc.subject.other Aules hospitalàries es
dc.title How do preschool children learn English through a folk tale during their hospital classroom period? es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques