DSpace/Dipòsit Manakin

Comparació de la pràctica d'activitat física entre un institut amb patis actius i un amb patis convencionals

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Arxé Santanach, Aina
dc.date.accessioned 2023-04-27T16:52:46Z
dc.date.available 2023-04-27T16:52:46Z
dc.date.created 2022-05-30
dc.date.issued 2022-05-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7415
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract Aquest Treball Final de Màster (TFM) planteja la comparació de la pràctica d’activitat física (AF) entre un institut amb patis actius i un amb patis convencionals. L’objectiu principal del treball és comparar les principals diferències en relació amb la pràctica d’AF entre un centre de secundària, el qual, es proposen algunes de les accions que caracteritzen els patis actius amb un altre centre, que no proposen cap de les accions. Per aquest motiu, s’ha recollit informació respecte d’un grup de cada curs del centre de secundària amb patis actius i de l’altre centre amb patis convencionals. Per tal de realitzar la recerca i l’anàlisi, s’ha utilitzat una metodologia quantitativa agafant com a instrument de recollida de dades un qüestionari de respostes tancades. En l’anàlisi dels resultats que es fa i contrastant amb els diferents referents teòrics treballats, es pot observar que la pràctica d’AF en el centre amb patis actius és superior al centre amb patis convencionals i que la diferència en relació amb el gènere és que en ambdós centres, el gènere masculí practica més AF que el femení i no binomi, i que el 1r curs és el que es practica més AF i el 4t curs el que menys. es
dc.description.abstract This Final Master's Thesis (FMT) proposes the comparison of the practice of physical activity (PA) between a secondary school with active recess and one with conventional recess. The main objective of the thesis is to compare the main differences in relation to the practice of PA between a secondary school, which proposes some of the actions that characterize active recess with another secondary school, which do not propose any of the actions. For this reason, information has been collected regarding one group from each year of the secondary school with active recess and the other secondary school with conventional recess. In order to conduct the research and analysis, a quantitative methodology was used using a closed-ended questionnaire as a data collection tool. In the analysis of the results that is made and contrasting with the different theoretical referents worked, it can be observed that the practice of PA in the secondary school with active recess is superior to the secondary school with conventional recess and that the difference in relation to the gender is that in both secondary schools, the male gender practices more PA than the female and not binomial, and that the 1st course is the one that practices more PA and the 4th course the one that practices less. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 61 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Educació fí­sica -- Educació secundària obligatòria es
dc.subject.other Patis escolars -- Esports es
dc.title Comparació de la pràctica d'activitat física entre un institut amb patis actius i un amb patis convencionals es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Tutor: Guillem Trabal
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Tots els drets reservats Tots els drets reservats

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques