DSpace Repository

La diversitat funcional en l'educació física des del punt de vista del docent. Anàlisi de les seves concepcions, formacions, experiències i estratègies

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Pardo González, David
dc.date.accessioned 2023-05-09T07:22:31Z
dc.date.available 2023-05-09T07:22:31Z
dc.date.created 2022-06-01
dc.date.issued 2022-06-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7449
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract La inclusió educativa és un dels grans reptes de l'educació en el segle XXI. És per això que el present treball es fonamenta en l'anàlisi del docent d'educació física al voltant de la diversitat funcional. Els objectius d'aquest estudi són conèixer i classificar els docents d'educació física envers la diversitat funcional tenint en compte dimensions com la formació, experiències, estratègies i concepcions. Al mateix temps, també es descriu un perfil docent d'educació física afavoridor de la inclusió. S'ha realitzat una investigació qualitativa a través d'un qüestionari que ha permès analitzar les diferents dimensions d'aquest estudi. La mostra de l'estudi ha estat de 8 docents d'educació física, dels quals 6 són dones i 2 són homes. Els resultats mostren que la majoria de docents tenen un perfil inclusiu amb relació als alumnes amb diversitat funcional tot i que existeixen algunes discrepàncies en algunes dimensions que fan que alguns docents divaguin entre dos o tres perfils. es
dc.description.abstract Inclusive education is one of the biggest challenges of 21th century. It is therefore, this assignment is based on the analysis of physical education teachers facing off the functional diversity. The main objectives of this study are to know and classify the physical education teachers face off the functional diversity, taking into account areas such as formation, experiences, strategies and conceptions. At the same time, is also described a physical education teacher profile who embraces inclusion. A qualitative investigation has been carried out through a survey that has allowed to analyse the different levels of this study. The study sample has been eight physical education teachers, of whom six of them are women and two men. The results show that most of them have an inclusive profile in relation to the students with functional diversity, however, there are discrepancies in some dimensions that causes that some teachers wander between two or three profiles. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 73 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Diversitat funcional es
dc.subject.other Educació fí­sica -- Educació secundària obligatòria es
dc.title La diversitat funcional en l'educació física des del punt de vista del docent. Anàlisi de les seves concepcions, formacions, experiències i estratègies es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Tutora: Verónica Jiménez Perales
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics