DSpace/Dipòsit Manakin

La percepció dels assistents d'escriptura per part d'alumnes de secundària i batxillerat

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Vives Aura, Oriol
dc.date.accessioned 2023-05-09T11:10:41Z
dc.date.available 2023-05-09T11:10:41Z
dc.date.created 2022-06-01
dc.date.issued 2022-06-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7465
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract En el context de pandèmia arran de la COVID-19, ha estat necessari repensar com els alumnes poden aprendre en contextos fora de l’aula. Entre aquests aprenentatges hi ha la competència escrita, i una possible eina per ajudar en aquest sentit són els assistents d’escriptura digitals. Abans de decidir-se a explotar aquest recurs cal recerca al respecte, per això en aquest estudi es pretén analitzar la percepció d’alumnes de secundària i batxillerat escolaritzats a la ciutat de Terrassa respecte dels assistents d’escriptura, més concretament de la seva utilitat i la seva facilitat d’ús, elements clau per a l’acceptació d’una tecnologia. Els resultats revelen que els estudiants valoren molt positivament la utilitat i la facilitat de fer servir de l’assistent d’escriptura utilitzat, LanguageTool, però encara hi ha molta recerca per fer sobre altres aspectes d’aquestes eines. es
dc.description.abstract In the context of the COVID-19 pandemic, it has been necessary to rethink how students can learn in contexts outside the classroom. These learnings include written competence, and a possible tool to help with this is digital writing assistants. Before deciding to exploit this resource, we need research, so this study aims to analyse the perception of high school students in the city of Terrassa with respect to writing assistants, more specifically of its usefulness and ease of use. These are key elements for the acceptance of a technology. The results show that students value very positively the usefulness and ease of use of the writing assistant used, LanguageTool, but there is still more research to be done on other aspects of these tools. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 27 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Escriptura -- Ensenyament es
dc.subject.other Tecnologia educativa es
dc.subject.other Gramàtica -- Ensenyament es
dc.title La percepció dels assistents d'escriptura per part d'alumnes de secundària i batxillerat es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Tutora: Mariona Casas Deseuras
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques