DSpace/Dipòsit Manakin

Norbert Elias i les paradoxes educatives actuals

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació
dc.contributor.author Collet, Jordi (Collet i Sabé)
dc.date.accessioned 2015-01-19T10:44:40Z
dc.date.available 2015-01-19T10:44:40Z
dc.date.created 2010
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Collet Sabé, J. (2010). Norbert Elias i les paradoxes educatives actuals. Temps d'Educació, (39), 235-253. ca_ES
dc.identifier.issn 0214-7351
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3824
dc.description.abstract En el present article s’exposa la teoria de la civilització del sociòleg alemany Norbert Elias (1897- 1990). Aquesta perspectiva, que busca no perdre mai de vista la profunda interrelació entre els elements socials i personals, estructurals i psicològics, creiem que pot ser d’interès a l’hora d’abordar algunes de les tensions actuals tant del sistema escolar com de l’educació en general (famílies, lleure, esport, etc.) i llur interrelació. L’article, després d’exposar els elements més significatius de la proposta teòrica i analítica d’Elias, presenta a mode de conclusió tres paradoxes educatives actuals que, des de la teoria de la civilització, es poden comprendre més i millor. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 19 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher ICE Universitat de Barcelona ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Norbert, Elias ca_ES
dc.subject.other Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Sociologia ca_ES
dc.title Norbert Elias i les paradoxes educatives actuals ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/article ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES
dc.type.version info:eu-repo/publishedVersion ca_ES
dc.indexacio Indexat a CARHUS+ ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques