La guia per a la incorporació de la perspectiva de gènere en la docència universitària
de física que presenta Encina Calvo Iglesias, professora de la Universitat de
Santiago de Compostel·la (USC), ofereix orientacions i recomanacions per a eludir
els biaixos de gènere en qualsevol dels elements entorn dels quals dissenyem
la ...»»»»
La guia per a la incorporació de la perspectiva de gènere en la docència universitària
de física que presenta Encina Calvo Iglesias, professora de la Universitat de
Santiago de Compostel·la (USC), ofereix orientacions i recomanacions per a eludir
els biaixos de gènere en qualsevol dels elements entorn dels quals dissenyem
la docència en les aules universitàries (currículum formal i informal). La proposta
és singular perquè s’adreça a una àrea i un context (acadèmic i professional) en
què, d’una banda, la presència de les dones és reduïda (entorns masculinitzats) i,
d’una altra, els continguts curriculars –formals–, almenys a priori, no conviden a
pensar que la física pot impartir-se amb perspectiva de gènere.^^^^