En aquest article s’intenta recollir l’evolució seguida per tal d’aplicar a primària una
metodologia de treball per racons d’aprenentatge a la ZER Baix Berguedà i més
concretament a l’Escola d’Olvan.
Es mostra l’inici del plantejament metodològic, evolució i canvis del primer curs
d’aplicació fins les reflexions, millores i ...»»»»
En aquest article s’intenta recollir l’evolució seguida per tal d’aplicar a primària una
metodologia de treball per racons d’aprenentatge a la ZER Baix Berguedà i més
concretament a l’Escola d’Olvan.
Es mostra l’inici del plantejament metodològic, evolució i canvis del primer curs
d’aplicació fins les reflexions, millores i preocupacions sorgides durant aquest procés
d’innovació, organització, creació i millora dels espais de racons. Afavorint la creació
d’una nova metodologia d’aprenentatge en l’etapa primària de l’escola.
Per tal de recollir evidències de les millores que s’han portat a terme en
l’organització i l’avaluació des d’una perspectiva competencial s’ha seguit un procés
d’investigació de la nova metodologia i aplicació en el centre per tal de crear una línia
pedagògica de centre que fomenti el desenvolupament integral de l’alumnat
adequant-nos al seu ritme d’aprenentatge.^^^^