dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia |
|
dc.contributor.author |
Bogunyà Álvarez, Helena |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T12:19:11Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T12:19:11Z |
|
dc.date.created |
2023-06-01 |
|
dc.date.issued |
2023-06-01 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/7588 |
|
dc.description |
Curs 2022-2023 |
es |
dc.description.abstract |
En el nostre país la matèria de música es considera encara avui dia una assignatura secundària
tot i la inclusió de les noves pedagogies. La transició educativa que es produeix de primària a
secundària representa un trencament significatiu no només pel que fa a metodologies, sinó
també pel fa a canvi d’etapa: l’adolescència. En aquest context de traspàs, la present
investigació analitza la percepció de l’alumnat al voltant de l’assignatura de música a
secundària partint de la premissa que hi ha un desencant generalitzat a les aules. A través del
treball de camp, els qüestionaris i les bústies d’opinió es recullen les dades necessàries que
contribueixen a identificar els principals factors que hi intervenen.
Paraules Clau: Educació musical a secundària, percepció de l’alumnat, motivació,
adolescència, gestió d’aula, currículum de música. |
es |
dc.description.abstract |
Nowadays, in our educational context, music is still considered a minor subject, despite the
implementation of new pedagogies. The educational transition that takes place between
elementary and high school education is a significant break, not only in methodologies, but
also in terms of a developmental stage: the adolescence. In this transitional context, this
research analyzes pupils' perception of music as a subject in secondary school, taking as a
premise, that there is a widespread disenchantment in the classrooms. Through fieldwork,
questionnaires, and opinion letters, the necessary data is collected to identify the main factors
involved in this situation.
Keywords: Secondary music education, student perception, motivation, adolescence,
classroom management, music curriculum. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
116 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Motivació en l'educació -- Ensenyament secundari |
es |
dc.subject.other |
Música -- Educació secundària obligatòria |
es |
dc.title |
Deconstruint el desencant: Anàlisi de la perspectiva de l'alumnat al voltant de l'assignatura de música a secundària |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.description.version |
Tutora: Mercé Bosch Sanfélix |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |